تصاویر رسمی کانسپت هونگچی E202 منتشر شد + تصاویر و جزئیات

هونگچی تصاویر رسمی از کاسپت الکتریکی E202 را با نام هونگچی نیوانرژی Hongqi New Energy منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، هونگچی از برندهای صنعت خودروی چین است که با تمرکز بر تولید خودروهای رده بالا و لوکس، توانست به توسعه بازار این برند بپردازد.

هونگچی حتی در ایران نیز موردپسند برخی خودروسازان بخش خصوصی قرار داشت و نمونه‌هایی از آن برای بررسی شرایط تولید وارد کشور شد اما بحث تولید هونگچی در ایران هرگز از بررسی شرایط فراتر نرفت.

هونگچی نیوانرژی که براساس شواهد قرار است در نیمه دوم سال جاری به طور رسمی رونمایی و در سال 2024 عرضه شود از فناوری تعویض باتری پشتیبانی می‌کند.

هونگچی نیوانرژی

هونگچی نیوانرژی یک برند جدید با تمرکز بر تولید خودروهای الکتریکی است که در ژانویه سال جاری از سوی هونگچی تاسیس شد و نه تنها در بازار چین بلکه در بازارهای اروپایی از جمله آلمان، نروژ، سوئد و فرانسه نیز عرضه خواهد شد.

هونگچی نیوانرژی

به گفته نمایندگان هونگچی، خط تولید نیوانرژی شامل 15 خودروی تمام برقی سدان، شاسی بلند و ون خواهد بود.

هونگچی نیوانرژی

هونگچی E202 براساس پلتفرم FME هونگچی توسعه یافته که از انواع خودرو با فاصله بین دو محور 2700 تا 3450 میلی‌متری پشتیانی می‌کند.

هونگچی نیوانرژی

نکته جالب توجه پلتفرم FME هونگچی این است که چرخش 90 درجه چرخ‌ها را برای خودرو امکان‌پذیر می‌کند.

هونگچی ادعا می‌کند که خودروی برقی نیوانرژی تنها با 5 دقیقه شارژ از طریق شارژ سریع 800 ولتی می‌تواند تا 300 کیلومتر پیمایش داشته باشد.

هونگچی نیوانرژی

هونگچی نیوانرژی یک خودروی چهار چرخ محرک مجهز به رانندگی خوکار و شارژ بیسیم 22 کیلوواتی است.

هونگچی نیوانرژی

روی سقف هونگچی نیوانرژی، لیدارخودنمایی می‌کند که تاکیدی بر قابلیت خودران بودن این خودرو است و به جای آیینه‌های جانبی نیز شاهد استفاده از دوربین در دو طرف خودرو هستیم.

کد خبر 141938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha