چانگان یونی UNI-T فیس لیفت شد + تصاویر

عرضه چانگان یونی UNI-T فیس‌لیفت با کابینی که به کلی متحول شده است، در دو نسخه پایه و اسپرت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، چانگان از خودروهایی است که با از سرگیری دوباره واردات راهی بازار ایران خواهد شد. چانگان یونی UNI – T مدل 2023 قرار است از سوی سایپا راهی بورس کالا و بازار خودرو شود.



در حالی که بازار خودرو همچنان در انتظار چانگان UNI – T است، این خودروساز چینی مدل 2023 و فیس لیفت چانگان یونی – تی را در دو نسخه پایه و اسپرت راهی بازار خودروی چین کرده است.

چانگان یونی - تی 2023

قیمت چانگان UNI-T مدل 2023 از حدود 17 هزار دلار آغاز می‌شود و بسته به تیپ عرضه شده قیمت نیز تا 20 هزار دلار افزایش می‌یابد.

چانگان یونی - تی

چانگان UNI-T مدل 2023 با اینکه یک نسخه فیس لیفت محسوب مب‌شود اما تغییرات کمی در ظاهر خودرو رخ داده است و عمده تغییرات را در کابین و فضای داخلی یونی-تی شاهد هستیم.

چانگان یونی تی

نسخه پایه و اسپرت چانگان یونی – تی نیز با هم تفاوت‌هایی دارد که می‌توان به تم نارنجی رنگ در نسخه اسپرت چانگان UNI-T اشاره کرد.

نسخه فیس لیفت چانگان یونی-تی از نظر ابعاد با مدل 2022 یکسان است و همچنان با فاصله محوری 2710 میلی‌متری، یک کراس اوور جمع وو جور است.

در طراحی ظاهری نیز تغییرات نسخه فیس لیفت با چانگان 2022 بسیار ناچیز است و با همان جلوپنجره سه بعدی، چراغ‌های باریک و پروژکتور تیک شکل مواجه هستیم.

چانگان یونی تی

در عقب خودرو نیز با همان اسپویلر یا بال عقب جذاب و دو خروجی اگزوز در دو طرف خودرو روبرو هستیم با این تفاوت که اسپویلر نسخه اسپرت نسبت به نسخه پایه کمی بزرگ‌تر است همچنین خروجی اگزوز یونی-تی اسپرت نیز با رنگ مشکی دیزاین شده است.

چانگان یونی تی

در داخل کابین اما بیشترین تغییرات اعمال شده است و دریچه‌های تهویه و کلیدهای کنترلی تغییر کرده است. فرمان دی‌کات از گرم‌کن پشتیبانی می‌کند و صفحه نمایش دوگانه نیز مجهز به تراشه اسنپ دراگون کوالکوم 8155 مجهز است. چانگان یونی – تی همچنین از کنترل راه دور از طریق تلفن هوشمند نیز پشتیبانی می‌کند.

چانگان یونی تی

تغییراتی نیز در رودری‌های خودرو و روکش صندلی‌ها نسبت به مدل 2022 ایجاد شده است.

از نظر ایمنی هم چانگان UNI-T مجهز به سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم ترمز اضطراری، هشدار خروج از خط، هشدار برخورد از جلو و رادار نقاط کور است.

چانگان یونی-تی از یک موتور 1.5توربو با حداکثر قدرت 188 اسب بخار (138 کیلووات) و گشتاور 300 نیوتن متر بهره می‌برد که به یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه تر متصل شده است.

تصاویر نسخه فیس لیفت چانگان را در گالری ذیل ورق بزنید:

کد خبر 141931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha