کینگ کونگ گریت وال با جعبه دنده اتوماتیک در راه بازار

گریت وال کینگ کونگ یک پیکاپ چینی مقرون به صرفه با اندازه‌ای بزرگ، موتورهای بنزینی و دیزلی و سیستم دو دیفرانسیل است که به‌زودی در چین و با قیمت ۱۴۲۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، این خودرو که برای اولین بار در اوایل سال ۲۰۲۲ تنها در نسخه دستی به بازار عرضه شد اکنون با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک نیز روانه بازار شده است.

کینگ کونگ ابتدا با گیربکس دنده‌ای به بازار عرضه شد و توانست به فروش موفقی دست پیدا کند. اکنون گریت وال تصمیم گرفت پس از گذشت حدود یک سال نسخه اتوماتیک این پیکاپ غول پیکر را به بازار عرضه کند. همین ابتدای کار اعلام کنیم جعبه دنده این خودرو از نوع اتوماتیک ۶AT است. نمای جلوی این پیکاپ بسیار بزرگ و زمخت است. همچنین جلوپنجره بزرگ کرومی و چراغ‌های بزرگ ذوزنقه‌ای شکل ظاهر خشن و عضلانی را به کینگ کونگ داده و به طور کلی به هیچ وجه با یک خودروی جذاب روبرو نیستیم.

گریت وال کینگ کونگ

در مورد ابعاد پیکاپ کینگ کونگ، باید بگوییم که این خودرو در دو نسخه عرضه می‌شود، یکی با فاصله بین دو محور کوتاه و دیگری با فاصله بین دو محور بلند. کینگ کونگ کوچک ۵۳۶۵/۱۸۸۰/۱۸۱۵ میلی متر با فاصله بین دو محور ۳۱۴۰ میلی متر و نسخه بزرگ کینگ کونگ ۵۶۳۵/۱۸۸۰/۱۸۱۵ میلی متر با فاصله بین دو محور ۳۴۱۰ میلی متر به بازار عرضه می‌شود. هر دو آن‌ها نیز به صورت استاندارد با کابین پنج نفره تولید می‌شوند.

گریت وال کینگ کونگ

فضای داخلی پیکاپ بزرگ کینگ کونگ کانن ساده به نظر می‌رسد. این خودرو به طور استاندارد در نسخه فول آپشن با صندلی‌های چرمی، صفحه کیلومتر شمار تمام دیجیتال و سیستم مالتی مدیا به همراه یک نمایشگر عریض و بزرگ عرضه می‌شود. اما در نسخه کم آپشن و پایه به جای صفحه بزرگ لمسی یک رادیو قرار گرفته است. کانن کینگ کونگ به طور استاندارد با سنسورهای پارک عقب عرضه شده و در صورت پرداخت هزینه اضافی یک دوربین دید عقب نیز به لیست آپشن‌ها اضافه خواهد شد.

گریت وال کینگ کونگ

کینگ کونگ کانن گریت وال با موتورهای بنزینی و دیزلی به فروش خواهد رسید. نسخه دارای بنزینی یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو شارژ با کد GW۴C۲۰C بوده که توانایی تولید ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور داراست. این خودرو بسته به نوع رانندگی می‌تواند در ۹.۵ یا ۹.۹ ثانیه به سرعت ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. همچنین نسخه دیزل نیز دارای یک پیشرانه ۲ لیتری توربو شارژ با کد GW۴D۲۰M بوده که توانایی تولید ۱۶۳ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور است. شتاب صفر تا صد آن هم حدود ۸.۶ ثانیه است.

گریت وال کینگ کونگ

در حالت استاندارد King Kong Cannon به صورت تک دیفرانسیل عقب تولید می‌شود اما نسخه هایی با سیستم دو دیفرانسیل یا ۴WD نیز وجود دارد. همچنین امکان اضافه کردن قفل دیفرانسیل در محور عقب وجود دارد. درنتیجه این وانت بار دارای برخی از قابلیت های تردد خارج از جاده نیز هست. همچنین بزرگترین نقطه قوت این پیکاپ غول پیکر تجهیز شدن آن به گیربکس اتوماتیک است که رانندگی را راحت‌تر می‌کند.

کد خبر 142052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha