مدیرعامل شرکت بهمن موتور:

فیدلیتی پرستیژ و XB۱ بهمن موتور به بازار عرضه می‌شود

ظرفیت تولید بهمن موتور در ۵ سال آینده به ۲۶۰ هزار دستگاه می‌رسد
کد خبر 142172
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
فیدلیتی پرستیژ و XB۱ بهمن موتور به بازار عرضه می‌شود

مدیر عامل شرکت بهمن موتور از عرضه دو محصول جدید در سبد تولیدات این شرکت در سال آینده خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۲ دو محصول فیدلیتی پرستیژ و محصول SUV جدید XB۱ را به سبد محصولات بهمن موتور اضافه خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محمد ضرابیان در نشست خبری پایان سال گروه بهمن که با محوریت دستاوردهای این شرکت در زمینه تولید خودروهای سواری و تجاری در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، افزود: شرکت بهمن موتور در سال ۱۴۰۱ موفق به افزایش بیش از ۳۵ درصدی تولید، فروش و عرضه محصول در مقایسه با سال گذشته شد.

وی در ادامه با توجه به دستاوردهای شرکت بهمن موتور در حوزه فروش و رضایتمندی مشتریان به کسب رتبه برتر این شرکت در حوزه فروش اشاره و تاکید کرد: مطمئنا در حوزه خدمات پس از فروش نیز همچون سال های اخیر رتبه برتر را کسب خواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت بهمن موتور همچنین از برنامه ریزی توسعه داخلی سازی فیدلیتی به عنوان محوری‌ترین محصول بهمن موتور پرداخت و تصریح کرد: بر اساس هدف گذاری شرکت بهمن موتور در سال جدید عمق ساخت داخل فیدیلتی به بالای ۴۰ درصد می رسد.

ضرابیان در ادامه به برنامه تولید روزانه ۱۰۰ دستگاه خودرو در شرکت بهمن موتور اشاره و اضافه کرد: در سال آینده همزمان با تولید بیش از ۵۷ هزار دستگاه خودرو، در بخش واردات خودروهای CBU هم برنامه داریم و با هماهنگی وزارت صمت امیدواریم بین ۱۲ تا ۱۵ هزار دستگاه خودرو به بازار عرضه کنیم.

محمد ضرابیان

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص مشکلات تامین قطعات یدکی محصولات بهمن موتور گفت: به هیچ وجه در تامین قطعات یدکی در بهمن موتور کسری وجود نخواهد داشت هر چند مشکلات گمرکی تامین بخشی ار قطعات را با مشکل مواجه کرده است و در بخش‌هایی هم افزایش قیمت صورت گرفته است.

ضرابیان افزود: به هیچ وجه سیاست گروه بهمن در تامین قطعات یدکی کسب درآمد و منافع اقتصادی نبوده است و تنها هدف مهم ارایه خدمات به مشتریان است در حالی که روند قیمت قطعه یدکی امروز بر مبنای ارز در بازار است با این حال تامین قطعات بر اساس نیاز بازار انجام می شود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص اختصاص سهمی از سواری‌های سدان در سبد واردات  ۱۲ تا ۱۵ هزار در سال آینده گفت: قطعا بخشی از این سبد به خودروهای سدان لوکس اختصاص یافته است و این امکان وجود دارد که برخی از آنها مدلی ازسواری های لوکس یا خودروهای تشریفاتی باشد.

ضرابیان در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار پرشین خودرو در خصوص وضعیت فروش محصولات بهمن در بورس کالا با توجه به اعلام نظر وزارت صمت و مجلس در زمینه بورس کالا و توقف عرضه و فروش در بستر بورس و عرضه خودروها در سامانه یکپارچه گفت: کماکان در خصوص روش های عرضه محصولات خودروسازان به بازار بحث و بررسی وجود دارد چرا که معتقدیم در روش فروش خودروسازان باید مصرف کنندگان نهایی هم از این مسیر بهره‌مند شود بنابراین اینکه کدام یک از این روش های بورس کالا و یا سامانه یکپارچه مناسب است باید منتظر توقف التهابات موجود بود تا بتوان به صورت روشن و شفاف در خصوص بهترین روش عرضه محصولات در بازار اظهار نظر کرد.

بهمن در در سال ۱۴۰۲ سه محصول جدید در رده کامیون و کامیونت به بازار عرضه می کند  

ابراهیم افشار مدیر کسب و کار گروه بهمن نیز در ادامه این نشست خبری گفت: سال آینده گروه بهمن ۳ محصول جدید در رده کامیون و کامیونت های سبک را به بازار عرضه می‌کند همچنین ۲ کشنده جدید با قدرت ۵۶۰ اسب بخار را در سال آینده خواهیم داشت.

وی افزود: همچنین در سال ۱۴۰۲ وانت ۳.۸  تن و یک وانت کامیونت دیزلی ۵.۵  تن و همچنین کامیون یا کامیونت ۱۲ تن را به بازار عرضه خواهیم کرد.

ابراهیم افشار

مدیر کسب و کار گروه بهمن در ادامه با توجه به فروش ۱۲۰ دستگاهی اتوبوس درون شهری ۱۲ متری تولید شرکت اِسنا در سال جاری از برنامه ساخت اتوبوس های ۹ و ۱۸متری در شرکت اِسنا با توجه به نیاز بازار در سال آینده خبر داد.

افشار  همچنین با توجه به اقدامات گروه بهمن در بخش خودروهای سبک تجاری تاکید کرد: در  سال جاری و در بخش محصولات سبک تجاری توانستیم با تولید یک مدل وانت و همچنین کامیونت ۳.۵ تن با برند فورس، نیاز بازار را پاسخ دهیم.

کد خبر 142172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha