راه اندازی بزرگترین خط رنگ خودروهای تجاری در زامیاد / اتوبوس برقی ۱۸ نفره زامیاد می آید

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از راه اندازی بزرگترین خط رنگ خودروهای تجاری در زامیاد طی دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محمدعلی تیموری، با اعلام این خبر اظهار داشت: تجهیزات و ماشین آلات بزرگترین خط رنگ خودروهای تجاری کشور از بهترین کمپانی جهانی خریداری شده و هم اکنون در حال نصب و راه اندازی در شرکت زامیاد است.
به گفته وی، با راه اندازی و فعالیت خط رنگ جدید زامیاد، به طور حتم در شهریور و مهرماه امسال شاهد چهره جدیدی از این شرکت تولیدکننده خودروهای کار و تجاری خواهیم بود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، همچنین با اشاره به تولید و معرفی نیسان لانگ در سال گذشته و عرضه این محصول با کاربری های مختلف شامل آتش نشانی، یخچال دار و ...، اضافه کرد: جدیدترین محصول که بر روی پلت فرم نیسان تولید شده است، ون ۱۴ نفره است و ما با این پلت فرم به توسعه خودروهای عمومی پرداخته ایم.
تیموری همچنین از تولید دوباره خودروهای کار سی.ان.جی سوز در زامیاد خبر داد تا شاهد فعالیت خودروهای عمومی با آلودگی کمتر در کشور باشیم.
وی اضافه کرد: در حال حاضر یک خودرو پیکاپ دوکابین(زاگرس) در زامیاد مونتاژ می شود که قرار است ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان ارزان تر از نمونه وارداتی آن به بازار عرضه شود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اضافه کرد: در سال جاری شاهد عرضه اتوبوس برقی از سوی زامیاد نیز خواهیم بود، که قرارداد همکاری آن با بهترین برند تولیدکننده اتوبوس برقی که در بسیاری از کشورهای اروپایی تردد دارد بسته شده است.
تیموری افزود: به جای تولید اتوبوس های ۳۶ نفره قدیم، قرار است اتوبوس های ۱۸ نفره لوکس در شرکت زامیاد تولید و عرضه شود چراکه معتقدیم حجم مسافر کم شده و باید اتوبوس ها قابلیت تردد با حجم بار بیشتر را داشته باشند.
وی در پایان از عرضه کامیون کشنده با ۵۶۰ اسب بخار قدرت توسط زامیاد برای سال ۱۴۰۲ نیز خبر داد.

کد خبر 142348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha