کد خبر 142370
۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
آریزو 5 اسپرت، سدان جدید ام.وی.ام می آید

آریزو 5 اسپرت به عنوان خودرو جدید ام‌وی‌ام به زودی به بازار ایران معرفی خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، این سدان اسپرت، نسخه به روز رسانی شده آریزو 5 توربو است که با ظاهری اسپرت تر و امکانات جدید انتظار می رود توجه بسیاری را در میان خودروهای هم رده به خود جذب کند. این سدان جوان پسند، در ابتدای سال جاری به صورت رسمی رونمایی و به بازار خواهد آمد.

از جمله تغییرات ظاهری ایجاد شده در آریزو 5 اسپرت می‌توان به جلو پنجره جدید به کار رفته در این خودرو و همچنین دیفیوزرهای جدید عقب اشاره کرد که در مجموع حس اسپرت بیشتری را به سدان جدید ام وی ام بخشیده است.

از نظر امکانات اضافه شده به آریزو 5 اسپرت نیز می توان به گرم کن صندلی های جلو، صندلی برقی راننده، ریموت استارت انجین با قابلیت خاموش و روشن ماشین، تنظیم جهت وزش باد از مانیتور و ... اشاره کرد.

از موارد دیگر نیز می توان تودوزی جدید این خودرو  که با نسخه قبلی این خودرو متفاوت است را برشمرد. همچنین طراحی داخلی جدید و  استفاده از رنگ بندی های خطی در آریزو اسپرت را نیز می توان از نکات قابل توجه سدان ام وی ام دانست.

آریزو 5 اسپرت همچون آریزو 5 توربو از پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ بهره می برد که از طریق گیربکس CVT 9 سرعته 147 اسب بخار توان و 210 نیوتن متر گشتاور را در اختیار سرنشینان خودرو قرار می دهد و می توان گفت این خودرو، نسخه اسپرت تر، آریزو 5 توربو، سدان پر طرفدار ام‌وی‌ام است.

با در نظر گرفتن محبوبیت خانواده آریزوها در میان خودروهای مجموعه مدیران خودرو پیش بینی می شود آریزو 5 جدید بتواند جایگاه مناسب خود را در میان علاقمند خود پیدا کند.

کد خبر 142370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha