4 عنوان جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید به پارس خودرو رسید

در دومین روز از هفته کار و کارگر، جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان تهران برگزار شد و از شرکت پارس خودرو به عنوان واحد نمونه و انتخاب دو گروه کار نمونه تجلیل‌ به عمل آمد.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت پارس خودرو موفق به دریافت چهار عنوان برتر از میان یک هزار و ۸۷۱ طرح کاندیدای برتر جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان تهران شد.

در این مراسم سید محمدحسین ادیانی مدیر عامل شرکت پارس خودرو موفق به دریافت تندیس واحد نمونه جشنواره شد و همچنین دو گروه کارگری شرکت نیز به عنوان گروه های کار نمونه انتخاب و موفق به دریافت تندیس جشنواره شدند.

پارس خودرو


مدیریت ایمنی و بهداشت شرکت پارس خودرو نیز به عنوان شرکت برتر در ایمنی و حفاظت کار انتخاب و موفق به دریافت تندیس ایمنی شد.

پارس خودرو


آقایان محمد عبدالملکی، رشید دلیری، اسماعیل میر محمدی و سید اسماعیل سیدی ملکوتی به عنوان گروه کارنمونه و مهدی یزدی، داود اصانلو، حمید روزبهانی و شهباز حیدری بعنوان گروه کار نمونه دو گروهی بودند که از شرکت پارس خودرو انتخاب شدند و از آنان نیز  تقدیر به عمل آمد. 

پارس خودرو


در سی و چهارمین جشنواره امتنان که با مدیریت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران برگزار شده بود در پایان مراسم از مدیریت ارتباطات شرکت پارس خودرو نیز به دلیل ساخت تمامی کلیپ جشنواره امتنان تشکر و قدردانی به عمل آمد که مورد تشویق حضار قرار گرفت.

پارس خودرو

کد خبر 142405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha