لینک اند کو 08؛ شاسی بلند 536 اسب بخاری با شتاب صفر تا صد 5 ثانیه

لینک اند کو از شاسی بلند کوپه Lynk & Co 08 با طراحی خاص و شتاب صفر تا صد 5 ثانیه‌ای رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، لینک اند کو که یکی از زیرمجموعه‌های لوکس جیلی چین است از شاسی بلند کوپه جدید خود که پلتفرم مشترکی با یکی از محصولات ولوو دارد، با مشخصات فنی حیرت‌آور رونمایی کرد.

لینک اند کو 08 خودرویی پلاگین هیبرید است که قدرت 400 کیلووات معادل 536 اسب بخار و گشتاور 900 نیوتن متر را به چهار چرخ خودرو منتقل می‌کند.

لینک اند کو با برد الکتریکی خالص 245 کیلومتری و با بهره‌گیری از یک بسته باتری سه تایی NMC با ظرفیت 39.6 کیلوات ساعت می‌تواند با یک باک سوخت کامل مسافت 1400 کیلومتر را به صورت ترکیبی بپیماید.

تصاویر لینک اند کو 08 را در گالری ذیل ببینید

لینک اند کو 08 پلاگین هیبرید بر روی نسل دوم پلتفرم CMA که توسط ولوو و جیلی توسعه یافته است، تولید می‌شود. این پلتفرم در خودروهای پولستار، ولوو و لینک اند کو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لینک اند کو 08 به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو و دو موتور الکتریکی مجهز شده است. لینک اند کو 08 پلاگین هیبرید از سیستم هیبریدی پلاگین EM-P جیلی با گیربکس 3 سرعته DHT Pro استفاده می‌کند.

نکته جالب در خصوص لینک اند کو به طراحی این خودرو بازمی‌گردد که بیشتر افراد را گمراه می‌کند. این خودرو با وجود اینکه یک محصول پلاگین هیبرید است اما طراحی جلوپنجره بسته به سبک خودروهای تمام برقی دارد.

لینک اند کو 08 با فاصله محوری 2848 در دسته شاسی بلندهای سایز متوسط قرار می‌گیرد. در مقام مقایسه نیز لینک اند کو 08 کمی بزرگتر از BMW X4، مرسدس بنز GLC و Volvo XC60 است.

یک نمایشگر 12.3 اینچی در کنار صفحه نمایش عظیم 15.4 اینچی و سیستم عامل Flyme Auto از کابین لینک اند کو 08 یک تجربه منحصر به فرد ساخته است.

کد خبر 142477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha