جیلی آیکون پروتاگونیست؛ خودروی جدید جیلی ویژه بانوان!

جیلی یک کراس‌اوور جدید 17 هزار دلاری از سری خودروهای جیلی آیکون با نام آیکون پروتاگونیست Geely Icon Protagonist رونمایی کرد که به صورت اختصاصی برای بانوان طراحی شده است و حتی در تبلیغات نیز بر این موضوع تاکید دارد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، جیلی آیکون پروتاگونیست Geely Icon Protagonist که به تازگی فروش آن آغاز شده از جمله خودروهای چینی با بازار هدف زنانه است.

جیلی آیکون پروتاگونیست که به طور خاص گروه مصرف‌کنندگان زن را هدف قرار می‌دهد، بر اساس پلتفرم BMA جیلی توسعه یافته که پیش از این زیربنای تولید خودروهایی چون لینک اند کو 06 و پروتون ایکس50 بوده است.

 جیلی آیکون پروتاگونیست براساس بازار هدفی که برای این خودرو تعیین شده است به آپشن‌هایی با هدف رضایت بیشتر بانوان تجهیز شده است که می‌توان به سیستم کمک رانندگی سطح 2 مجهز به رادار هشدار برخورد و خروج از خط، ضبط کننده رانندگی، دوربین پانوراما 540 درجه، کنترل از راه دور تلفن همراه، پرده عقب و درب صندوق برقی اشاره کرد.

تصاویر جیلی آیکون پروتاگونیست را در گالری ذیل ورق بزنید

توجه جیلی به بازار هدف زنانه حتی در انتخاب رنگ خودرو و تریم داخلی نیز نمود پیدا کرده و بیشتر رنگ‌هایی انتخاب شده که بیشتر مورد پسند بانوان قرار دارد.

در داخل کابین نیز توجه خاصی به انتخاب رنگ شده است ضمن اینکه قابلیت نورپردازی محیطی در 72 رنگ نیز وجود دارد.

فرمان سه شاخه، کلاستر دیجیتال 10.25 اینچی و صفحه نمایش مرکزی 12.3 اینچی با قایلیت پتیبانی از سیستم عامل گالکسی برخی از ویژگی‌های کابین جیلی آیکون پروتاگونیست است.همچنین سیستم اطلاعات و سرگرمی جیلی آیکون پروتاگونیست به تشخیص چهره و تعامل صوتی مجهز است.

جیلی آیکون پروتاگونیست به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو با قدرت 133 کیلووات (معادل 179 اسب بخار) و گشتاور 290 نیوتن متر تجهیز شده است.

جیلی آیکون پروتاگونیست

شتاب صفر تا صد کیلومتر 7.9 ثانیه، حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت ترکیبی 6.3 لیتر در هر 100 کیلومتر برخی دیگر از ویژگی‌های جیلی آیکون پروتاگونیست اعلام شده است.

کد خبر 142550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha