جتور صاحب بدترین کیفیت برند در خودروهای چینی شد + جدول

شبکه کیفیت خودرو چینی به تازگی لیستی از رتبه‌بندی کیفیت برند خودروهای چینی در سال ۲۰۲۲ را منتشر کرده است که خودروهای جتور در این لیست لقب کم‌کیفیت‌ترین برند را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شبکه کیفیت خودرو چین اولین پلت فرم رسمی نظارت بر شکایات کیفیت خودرو در چین است که توسط اداره دولتی تنظیم بازار حمایت می شود. این رتبه بندی پنج عامل را ارزیابی می کند که شامل شکایات و خطاها، نواقص، قابلیت اطمینان، ایمنی و حفاظت از محیط زیست می‌شود. نمونه داخلی این پلتفرم در ایران را شاید بتوان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد دانست که البته گزارش‌های آن در ماه‌های گذشته حالت محرمانه پیدا کرده است.

در گزارشی که شبکه کیفیت خودروهای چینی منتشر کرده است، خودروها در دو دسته خودروهای احتراق داخلی و خودروهای با انرژی پاک مورد بررسی قرار گرفته است.

در فهرست رتبه‌بندی کیفیت برند خودروهای چین در سال ۲۰۲۲ هر چه امتیاز کمتر باشد، کیفیت خودرو بالاتر است.

جوینت وینچر دانگ فنگ - هوندا به عنوان معتبرترین برند خودرو در سال ۲۰۲۲ مقام اول را به خود اختصاص داده است.

شرکت‌های مشترک فاو – فولکس واگن، گک – میتسوبیشی و ولوو به صورت مشترک جایگاه دوم را به خود اختصاص دادند و هونگچی، دانگ فنگ، گک – تویوتا، کادیلاک، فاو – تویوتا و فاو- آئودی نیز دیگر رتبه‌های این لیست را به نام خود زدند.

بعد از ۱۰ شرکت خودروساز برتر که همگی حاصل همکاری با بزرگان صنعت خودرو جهان است، شرکت‌های جیلی، فوجیان – بنز، لینک اند کو، سایک، مکسوس، چانگان – لینکلن و ... همگی امتیازی بالاتر از میانگین را کسب کردند.

در آخر نیز برندهای فاو بسترن، کایی، چانگان مزدا، چری اکسید، بیجینگ هیوندای و بیجینگ بنز آخرین رتبه‌های جدول کیفیت را به خود اختصاص دادند.

در ادامه می‌توانید دو جدول کیفیت برند خودروهای چینی را ببینید:

جدول کیفیت خودروهای چینی

جدول کیفیت خودروهای چینی

کد خبر 142184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha