نسل جدید محصولات ایران خودرودیزل می آید

رییس هیات مدیره ایران خودرودیزل با تاکید بر لزوم استفاده از فناوری روز دنیا در تولید خودروهای جدید، این نوید را داد که نسل جدید محصولات ایران خودرودیزل در راه است و در سال جاری شاهد رونمایی از این محصولات خواهیم بود.

به گزارش پرشین خودرو، سیداحمد میررفیع، با اعلام این خبر و با اشاره به روند رو به رشد تولید و به موازات آن رشد ارزش حقوقی ایران خودرودیزل، اعلام کرد: این شرکت با بیش از ۴۶ هزار میلیارد تومان ارزش سهام، توانسته تاثیر به‌سزایی در حوزه اقتصادی و بورس کشور داشته باشد.
وی با اشاره به رشد ۹۰ درصدی تولید در گروه صنعتی ایران خودرودیزل در دو ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ابراز امیدواری کرد، با برطرف شدن موانع تولید، شاهد تحقق برنامه تولید ۳۹ هزار دستگاهی این شرکت در سال جاری باشیم.
میررفیع با اشاره به توانمندی‌های شرکت ایران خودرودیزل در حوزه تولید و همچنین افزایش چشم گیر فروش در این شرکت خاطرنشان کرد: ایران خودرو دیزل هم‌اکنون ۳۲ درصد بازار را در اختیار دارد و توانسته با بیش از ۵۰ درصد داخلی‌سازی محصولات، ارزبری کم تری نسبت به محصولات رقبا داشته باشد  و با معرفی و عرضه محصولات جدید در سال جاری به دنبال ادامه افزایش سهم بازار خود هستیم.
 

کد خبر 142640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha