چری iCar 03 وارد خط تولید شد

شاسی بلند کوچک چری iCar 03 که برندی جدید از زیرمجموعه چری است، رسما وارد خط تولید شد تا فروش آن زودتر از زمانی که پیش‌بینی شده بود آغاز شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، هفته گذشته در خبری اعلام کردیم که چری iCar 03 بدون استتار مرسوم خودروهای جدید در حال تست‌های جاده‌ای در چین رویت شده است. در همان خبر پیش‌بینی می‌شد که این تصاویر خبر از آغاز تولید این خودرو در آینده‌ای نزدیک می‌دهد که امروز مشخص شد آن پیش‌بینی صحیح بوده است.

چری iCar 03
چری iCar 03 در نمایشگاه خودرو شانگهای 2023

برند iCar زیرمجموعه جدیدی از چری است که بر تولید خودروهای الکتریکی برای قشر جوان تمرکز دارد. خط تولید iCar شامل 7 خودرو است که خودروهایی در سگمنت کوپه، کراس اوور و یک مدل ون را در برمی‌گیرد. خودروهای این برند در بازه قیمتی 21 تا 50 هزار دلار راهی بازار خودرو خواهد شد.

چری iCar 03 به عنوان نخستین خودروی این برند جدید روی خط تولید رفت و تولید انبوه آن آغاز شد.

چری iCar 03

در تصاویر رسمی خط تولید چری iCar 03، می‌توان مشاهده کرد که نسخه تولیدی چری iCar 03 به خودروی مفهومی که در ماه گذشته در نمایشگاه خودرو شانگهای به نمایش گذاشته شد، شباهت زیادی دارد.

چری iCar 03

تفاوت اصلی در نسخه تولیدی 03 مربوط به لوگوی جلوی خودرو است که در ابتدا با حرف بزرگ "i" در وسط جلوپنجره قرار داشت اما در نسخه تولیدی تغییر کرده است. همچنین پنل بین چراغ‌های جلو نیز با خودروی مفهومی متفاوت است.

کد خبر 142686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha