چری تیگو 9 برای آزمایش خاک وارد لوکزامبورگ شد / تیگو 9 تبدیل به Jaecoo 9 می‌شود!؟

چند شاسی بلند تیگو 9 که پرچمدار برند چری است برای انجام مراحل تست و آزمایش وارد لوکزامبورگ شد. چری تیگو 9 احتمالا با نام Jaecoo 9 به طور رسمی و در آینده نزدیک وارد بازار لوکزامبورگ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، چری یکی از خودروسازان چینی است که با وجود توانمندی و برخورداری از امکانات لازم اما همچنان در ورود به بازار اروپا و امریکا ناتوان بوده است.

به تازگی اما تصاویری از ورود چند دستگاه تیگو 9 به خاک لوکزامبورگ منتشر شده است که نشان از آغاز دور جدید تلاش برای ورود به اروپا از سوی چری دارد.

انتشار این تصاویر شائبه ورود چری تیگو9 به بازار اروپا با نامی جدید و متفاوت را ایجاد کرده است. آنچه بیشتر این حدس و گمان‌ها را تقویت کرده، درج نشان چری تیگو9 به زبان انگلیسی در عقب خودرو است.

این تصاویر و اطلاعات توسط یک اکانت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که بر صادرات خودروهای چینی به بازارهای اروپا نظارت می‌کند.

چری تیگو9

این حساب اجتماعی تایید کرد که خودروهای چری توسط شرکت و از طریق هوایی به لوکزامبورگ ارسال شده است.

محصولات چری هنوز به طور رسمی وارد بازار لوکزامبورگ نشده است اما این شرکت یک پروفایل فیسبوکی به نام چری لوکزامبورگ دارد بنابراین، به نظر می‌رسد که چری در حال بررسی راه‌های ورود به این بازار اروپایی است.

البته باید گوشزد کنیم که چری تیگو 9 احتمالا با نام Jaecoo 9 وارد بازار لوکزامبورگ خواهد شد چون چری دو برند جدید و مستقل را برای بازارهای خارجی توسعه داده است که شامل Omoda و Jaecoo می‌شود.

برند Omoda در حال حاضر خودروهای خود را در روسیه، مکزیک و برخی کشورهای دیگر به فروش می رساند اما در مورد برند Jaecoo قضیه متفاوت است.

اومودا
امودا

برند Jaecoo یک برند کاملاً جدید است که در جایگاهی بالاتر از Omoda قرار می‌گیرد و به احتمال بسیار زیاد چری تیگو9 با این نشان راهی اروپا خواهد شد.

برندهای Omoda & Jaecoo در اولین مراحل توسعه در اروپا قرار دارند و در حال حاضر ایتالیا، اسپانیا و آلمان از کشورهای هدف این برند محسوب می‌شود.

کد خبر 142736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha