10 خودرو جدید در شیراز رونمایی و معرفی خواهد شد

مجری بیستمین نمایشگاه خودرو شیراز از برنامه ریزی خودروسازان برای رونمایی و معرفی 10 خودرو جدید همزمان با برپایی این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، علیرضا عاجزی، با اعلام این خبر اظهار داشت: نمایشگاه خودرو شیراز با توجه به ظرفیت های موجود کشور در استان فارس تبدیل به نخستین رویداد خودرویی کشور شد تا با استقبال شرکت‌های خودروسازی برای حضور در شهر شعر و ادب مواجه شود.

وی افزود: خودروسازان کشور که برنامه‌ریزی زیادی برای حضور در نمایشگاه های خودرو انجام می دهند، برنامه‌های متنوعی از معرفی، رونمایی، خدمات پس از فروش و راه های ارتباطی خود با مشتریان و ... را در بیستمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز اجرا خواهند کرد.

مجری بیستمین نمایشگاه خودرو شیراز تصریح کرد: رونمایی بیش از 10 خودروی جدید در حوزه خودروهای سبک و سنگین فقط بخشی از برنامه‌های خودروسازان برای حضور در این دوره از نمایشگاه خودرو شیراز است.

به گفته وی، شرکت‌های زامیاد، شایان دیزل، گروه بهمن، گروه ماموت و ... برخی از شرکت‌های خودروسازی هستند که رونمایی از محصولات جدید خود را در دستور کار قرار داده اند.

علیرضا عاجزی

عاجزی با اشاره به زمان برگزاری نمایشگاه خودرو شیراز و تعیین زمان بازدید اختصاصی خبرنگاران از دستاوردهای خودروسازان، گفت: ساعت 12 تا 17 روز سه‌شنبه 23 خردادماه به عنوان نخستین روز از نمایشگاه خودرو شیراز به بازدید خبرنگاران و اهالی رسانه از دستاوردهای خودروسازان تخصیص داده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بیستمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو شیراز به مدت چهار روز از 23 خردادماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر شیراز میزبان بازدید کنندگان خواهد بود.

کد خبر 142718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha