کد خبر 142726
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
جایگزینی ۲۵۰۰ تاکسی فرسوده تا پایان تیرماه

رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: ۲۵۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده تا پایان تیرماه جایگزین می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو،مهران سالاریه، با اعلام این خبر و با اشاره به طرح کلید به کلید جایگزینی تاکسی‌های فرسوده اظهار داشت: بر اساس این طرح قرار است ۱۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده در کشور با تسهیلات ۱۰۰، ۱۲۰، ۱۵۰ و ۲۰۰ میلیون تومانی جایگزین شوند.

سالاریه افزود: چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی تا ۲۸ اسفند ماه سال گذشته نسبت به واریز وجه اقدام کرده‌اند که از این تعداد تا کنون دو هزار نفر تاکسی جایگزین گرفتند.
رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با بیان در این طرح جایگزینی تلاش شده تا مالکان تاکسی‌ها در کمترین زمان ممکن، خودرو جایگزین را دریافت کنند، افزود: بدین ترتیب متقاضیان پس از پذیرش خودرو فرسوده خود در مراکز اسقاط به شرکت ایران خودرو برای دریافت تاکسی جدید معرفی می شوند و خودرو خود را دریافت می‌کنند.
وی بیان کرد: در مرحله فعلی این طرح، خودرو جایگزین سورن پلاس خواهد بود.

رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده تاکید کرد: در مرحله نخست طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده سال ۱۴۰۲، آن دسته از مالکان تاکسی‌های فرسوده که سال گذشته در طرح جایگزینی ثبت نام کرده و تا ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ نسبت به پرداخت وجه اقدام کرده‌اند هرچه سریعتر برای قرارگیری در فرایند تحویل خودرو با هماهنگی تاکسیرانی مربوطه به مراکز اسقاط سراسر کشور مراجعه کنند.
وی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان تیرماه ۲۵۰۰ دستگاه تاکسی جدید جایگزین تاکسی‌های فرسوده خواهد شد.
سالاریه در خصوص سایر مالکان تاکسی‌های فرسوده نیز خاطرنشان کرد: بزودی شرایط و نحوه تکمیل ثبت‌ نام سایر متقاضیان این طرح اعلام می‌شود.

کد خبر 142726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha