سامانه ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده راه اندازی شد

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده از راه‌اندازی سامانه این ستاد خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، مهران سالاریه، با اعلام این خبر گفت: بر اساس ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو و اصلاحیه آن و در راستای اجرای صحیح اسقاط وسایل نقلیه فرسوده، سامانه ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده به نشانی www.nnhk.ir راه اندازی شده است.

وی با اشاره به غیرفعال شدن سامانه‌های قبلی وزارت راه و شهرسازی در ارتباط با نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده افزود: تمامی تولیدکنندگان و واردکنندگان خودرو و موتورسیکلت و متقاضیان اسقاط خودروهای فرسوده و تمامی مراکز اسقاط مکلفند در سامانه جدید ثبت‌نام کنند و از این پس تمامی خدمات در حوزه نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده در سامانه جدید ارایه می‌شود.

سالاریه، با بیان این که سامانه جدید با کمک ارتباطات سیستمی به سامانه جامع تجارت، گمرک و بزودی پلیس راهور فراجا متصل می‌شود، خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا حتی‌الامکان تمامی خدمات این حوزه به صورت برخط و بدون هیچگونه نیاز به مراجعه حضوری به متقاضیان ارایه شود.

وزارت صمت در راستای اجرای قانون ساماندهی صنعت خودرو در ابلاغیه‌ای سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو ) را به عنوان متولی ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده تعیین کرد.

کد خبر 142754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha