سدان الکتریکی بی وای دی یانگ وانگ آماده رقابت با بنز و پورشه

تصاویر جاسوسی ثبت شده از سدان الکتریکی بی وای دی یانگ وانگ با استتار ویژه در چین، اطلاعاتی را در خصوص این ابرخودروی الکتریکی در اختیار مخاطبان قرار داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سدان جدید یانگ وانگ که زیرمجموعه لوکس بی وای دی است در سگمنتی قرار دارد که باید با خودروهایی همچون بنز EQS، پورشه تایکان و ب ام و i7 به رقابت بپردازد.

سدان بی وای دی یانگ وانگ یک خودروی برقی رده بالا محسوب می‌شود که احتمالا با چهار موتور الکتریکی به مجموع توان 1180 اسب بخار دست خواهد یافت.

برند یانگ وانگ تا پیش از این دو خودروی یانگ وانگ U8 و یانگ وانگ U9 را تولید کرده است که هر دو خودرو در رده قیمتی بیش از 160 هزار دلار آمریکا قرار دارد و از خودروهای برقی لوکس محسوب می‌شوند.

یانگ وانگ U8 و یانگ وانگ U9
یانگ وانگ U8 و یانگ وانگ U9

سومین خودروی یانگ وانگ نیز همین سدان استتار شده است که تا کنون اطلاعاتی از آن منتشر نشده است.

تصاویر سدان یانگ وانگ را در ادامه ببینید:

بر اساس تصاویر ثبت شده، این خودرو به سه صفحه نمایش بزرگ و سه سنسور لیدار مجهز شده و همچون سایر خودروهای برند یانگ وانگ از رانندگی خودران برخوردار است. سدان یانگ وانگ خودرویی بزرگ با طول بیش از 5 متر است.

سدان بی وای دی یانگ وانگ احتمالا بر اساس پلتفرم بی وای دی E4 توسعه یافته که از سیستم تعلیق DiSus پشتیبانی می‌کند که فابلیت کنترل مجزا و مستقل هر چرخ را به خودرو می‌بخشد.

این فناوری نه تنها راحتی را افزایش می‌دهد بلکه تنظیم سیتم تعلیق متناسب با شرایط محیطی را ممکن می‌سازد و حتی قابلیت رانندگی بدون یک چرخ را نیز فراهم می‌کند.

این سدان جدید نیز همچون دو محصول دیگر یانگ وانگ با قیمت بیش از 150 هزار دلار عرضه خواهد شد.

کد خبر 142734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha