کمپین تابستانه خدمات پس از فروش همراه با تخفیف

شرکت پرشیا خودرو به مناسبت فرارسیدن فصل تابستان اقدام به برگزاری کمپین تابستانه در بخش خدمات پس از فروش کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، در کمپین جدید خدمات پس از فروش پرشیا خودرو تمامی دارندگان خودروهای ب ام و و مینی می‌توانند از تخفیف‌های ویژه در بخش خرید قطعه، روغن، تیونینگ، اکسسوری و بسته‌های گارانتی بهره‌مند شوند.

از تخفیف‌های کمپین خدمات پرشیا خودرو در بخش خدمات می‌توان به 10 درصد تخفیف در بخش قطعه، روغن، رینگ و تایر، تا 15 درصد در بخش خدمات تیونینگ، تا 40 درصد در بخش گارانتی، 25 درصد در بخش خدمات BSI، 30 درصد در خرید اکسسوری ب ام و و مینی، 35 درصد در بخش خرید محصولات برند پرشیاتو و تا 10 درصد در بخش سرویس خودرو اشاره کرد.

همچنین شرکت کنندگان در این طرح می‌توانند از شرایط ویژه خرید دوچرخه‌های برقی ب ام و به صورت نقد و اقساط استفاده کنند. دارندگان خودروهای مولتی‌برند نیز می‌توانند از کارشناسی رایگان خودرو در مدت زمان این طرح بهره‌مند شود.

این کمپین به صورت سراسری در تمام نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروش پرشیا خودرو در سراسر کشور برگزار می‌شود و متقاضیان در سایر نقاط کشور می‌توانند با مراجعه به وبسایت پرشیا خودرو به آدرس www.persiakhodro.ir/dealers از آدرس نزدیک‌ترین نمایندگی خدمات پس از فروش پرشیا خودرو مطلع شوند.

علاقه‌مندان جهت استفاده از کمپین تابستانه خدمات پس از فروش پرشیا خودرو می‌توانند از تاریخ 27 خرداد تا 7 تیرماه 1402 به نمایندگی های خدمات پس از فروش پرشیا خودرو در سراسر کشور و همچنین تعمیرگاه مرکزی مراجعه کنند.

کد خبر 142797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha