سایپا، ۸ خودرو جدید با استاندارد ٨٥ گانه روانه بازار می کند

سایپا در سال جاری ٨ محصول جدید با استاندارد ٨٥ گانه را روانه بازار خودرو خواهد کرد که دو مدل‌ آن برای اولین بار با گارانتی ٥ ساله عرضه خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، محمدعلی تیموری، با اعلام این خبر اظهار داشت: پیشبرد و تحقق اهداف یک سازمان وابسته به منابع انسانی و توسعه آن است، اگر در این حوزه برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد، شاهد افزایش بهره‌وری، ‌ رشد تیراژ تولید و ارتقاء کیفیت خدمات و محصولات خواهیم بود. بدین جهت سازمانی موفق است که از منابع انسانی با سلامت جسمی و روحی، ‌برخوردار باشد.

وی که در سیزدهمین جشنواره ملی تجلیل از کارفرمایان سلامت محور سخن می گفت، با بیان اینکه در همه دنیا مهمترین دارایی هر سازمان را منابع انسانی تعریف می‌کنند، ادامه داد: چنانچه پیشگیری از بیماری در صنایع مدنظر قرار گیرد به راحتی می توان عمر مفید پرسنل را در محیط کار افزایش داد، از همین رو گروه خودروسازی سایپا به عنوان یک بنگاه بزرگ صنعتی اشتغالزا با جدیت پیشگیری از بیماری و درمان ۴۵ هزار نفر از پرسنل خود را پیگیری می‌کند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند "در دهه ۹۰ در زیرساخت‌ها سرمایه گذاری نشده بود"، ‌افزود: این فرمایش کاملا درست است، در دهه ۹۰ زیرساخت های صنعتی به خصوص خودرو توسعه پیدا نکرده بود، ‌ از این رو در تلاش هستیم با بهره‌مندی از توان مهندسان داخلی، ‌ مجموعه‌های دانش بنیان و سایر ظرفیت‌های موجود، ‌ زیرساخت‌های صنعت خودرو را توسعه دهیم.

وی در خصوص فعالیت‌هایی که در بخش توسعه زیرساخت‌ها صورت گرفته است، ‌ گفت: در راستای این امر، امسال مدرن‌ترین خطی که توسط آلمانی‌ها نصب شده بود، توسط پرسنل شرکت مگاموتور به بهره برداری رسید. با کمک مهندسان داخلی خط موتور جدید به نام ME۱۶ در شرکت یاد شده راه اندازی شد. همچنین شهریور ماه مدرن‌ترین خط رنگ در شرکت زامیاد که اکنون در مرحله نصب و راه اندازی است به بهره‌برداری می‌رسد.

تیموری با اشاره به توسعه زیرساخت محصول، ‌گفت: سایپا در سال جاری ٨ محصول جدید با استاندارد ٨٥ گانه را روانه بازار خودرو خواهد کرد که دو مدل‌ آن برای اولین بار با گارانتی ٥ ساله عرضه خواهد شد؛ بر این اساس با افزایش دوره گارانتی کیفیت خودروهای جدید تضمین می‌شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه ضرورت دارد توسعه محصول در گروه سایپا به سمت خودروهای پاک برود، ‌تصریح کرد: سال‌های گذشته به تولید خودروهای پاک توجه نشده بود، اما برای جبران نقصان‌های گذشته، گروه خودروسازی سایپا به این سمت حرکت کرده به نحوی که ٩ هزار خودروی ساینا CNG برای استفاده در ناوگان تاکسیرانی تولید شده (از خردادماه سال گذشته تاکنون) ‌ که مصرف سوخت ترکیبی آن در هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش با ترکیب بنزین و گاز ۶.۴۵ لیتر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نگاه ما به محصولات جدید با تاکید بر مسایل زیست محیطی است و در توسعه محصول سعی شده به سمت خودروهای پاک برویم.

کد خبر 142839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha