شبیه‌سازی معدن در غرفه آمیکو

آمیکو در نمایشگاه خودرو مشهد با شبیه سازی فضای معدن و نمایش خودروهای خود در این فضا توانست نظر بازدیدکنندگان را به سوی خود جلب کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نمایشگاه حمل و نقل شهری و ترانزیت اصفهان را باید سرآغاز دوره جدیدی از فعالیت نمایشگاهی آمیکو دانست که در نمایشگاه آفرود ایران مال نیز تکرار شد.

با تکرار سبک جدید غرفه سازی آمیکو در نمایشگاه ایران مال که توسط طراحان صحنه سینما اجرا شده بود، انتظار می‌رفت تا در نمایشگاه‌های بعدی نیز شاهد همان سبک غرفه سازی باشیم اما حضور آمیکو در بیست و سومین نمایشگاه خودرو مشهد نشان داد آمیکو همچنان در پی سبک خاص و هماهنگ با کاربری محصولات تولیدی این شرکت در زبان طراحی غرفه‌های نمایشگاه است.

آمیکو در نمایشگاه خودرو مشهد با همکاری تیمی از طراحان صحنه سینما و تلویزیون، فضایی شبیه به معدن را طراحی کرده بود و این‌بار برخلاف نمایشگاه اصفهان و ایران مال دیگر خبری از چوب نبود و تنها به استفاده از متریال فلز، پوکه و سنگ مصنوعی اکتفا شده بود.

تصاویر غرفه آمیکو در نمایشگاه مشهد را در گالری ذیل ببینید:

آمیکو در نمایشگاه خودرو مشهد یک معدن را شبیه سازی و خودروهای سنگین کمپرسی و میکسر بتن را در میان آن‌ها جانمایی کرده بود.

پیکاپ آسنا نیز به عنوان یکی از نخستین پیکاپ‌های سایز بزرگ ایران در جلوی خودروهای سنگین خودنمایی می‌کرد.

در وسط فضایی که به غرفه آمیکو اختصاص داده شده بود نیز یک سازه دو طبقه فلزی برای میزبانی از مهمانان قرار داشت همچنین کانترهایی از جنس فلز برای فروش و راهنمایی خریداران و استقرار کارشناسان این شرکت در این سازه و اطراف آن جانمایی شده بود.

کد خبر 143403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha