ریل‌گذاری جدید آمیکو با همکاری طراح صحنه سینما و تلویزیون

آمیکو در دو نمایشگاه اخیر اصفهان و آفرود تهران با تغییری بزرگ حضور پیدا کرد اما این تغییرات از کجا سرچشمه می‌گیرد؟

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، آمیکو در سال‌های اخیر همواره پای ثابت حضور در نمایشگاه‌های خودرو استانی بود و با یک غرفه‌آرایی مشخص در این نمایشگاه‌ها حاضر می‌شد.

در آخرین نمایشگاهی که اصفهان، میزبان آمیکو بود، شاهد حضور این خودروساز خصوصی با ظاهری جدید بودیم. در نمایشگاه آفرود در ایران‌مال که این روزها میزبان برگزاری برخی خودروسازان از جمله آمیکو و شرکت‌های فعال در این حوزه است، باز هم شاهد حضور آمیکو با زبان طراحی جدید و یکسان با نمایشگاه حمل و نقل اصفهان بودیم.

طراحی جدید غرفه آمیکو در نمایشگاه‌ها تبدیل به یک طرح دائمی و متناسب با فعالیت این شرکت است که احتمالا در نمایشگاه‌های آینده شاهد تکامل هرچه بیشتر آن خواهیم بود.

زبان طراحی جدید غرفه آمیکو در نمایشگاه‌های خودرو که از اصفهان آغاز شده است، نشان از تلاش دست‌اندکاران و مدیران این شرکت در متناسب‌سازی نوع فعالیت و کاربری خودروهای تولیدی با سبک غرفه‌آرایی دارد.

به همین دلیل نیز استفاده از متریال سنگ و چوپ مورد تایید مدیران شرکت آمیکو قرار گرفته است تا به نوعی نمایش‌دهند محیط استفاده از خودروهای سبک و سنگین آمیکو و نوع کاربری آن‌ها در محیط‌های غیرشهری باشد.

زبان طراحی جدید در سبک غرفه‌سازی آمیکو حاصل ایده‌پردازی مدیران ارشد آمیکو و استفاده از فعالان حوزه طراحی صحنه و سینما بوده است.

طراحی و اجرای غرفه آمیکو در دو نمایشگاه اخیر را کیان کاشفی طراح صحنه سینما و تلویزیون بر عهده داشته است.

غرفه آمیکو در نمایشگاه آفرود را در گالری ذیل ورق بزنید:

کد خبر 143179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha