جدیدترین کشنده شاکمن با آرین دیزل به بازار می‌آید / معرفی کشنده شک موتو X6000 و X5000 PRO در سال جدید

آرین دیزل که یکی از فعال‌ترین خودروسازان گروه کار و تجاری در دو سال اخیر بوده است برخی برنامه‌های این شرکت در عرضه جدیدترین کشنده شاکمن را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کشنده شاکمن هر چند اولین بار در نمایشگاه خودرو تهران با یک شرکت تجاری ساز نوپا به نمایش عمومی درآمد اما آرین دیزل شرکتی بود که توانست نخستین کشنده شاکمن را راهی بازار خودرو کرده و تولید آن را در کشور آغاز کند.

همکاری شاکمن با آرین دیزل که از سال 1401 و با افتتاح خط تولید این کشنده شک موتو X5000 آغاز شده بود در سال جدید وارد دور تازه‌ای شد.

آرین دیزل که در اواخر تابستان سال جاری دو کامیون جدید از برند شاکمن را به بازار خودروهای کاروتجاری معرفی کرد همچنان معرفی محصولات جدیدی را در دستور کار دارد.

آرین دیزل که برای شش ماهه دوم سال جاری، دو برنامه رونمایی و معرفی کامیونت جک ۱۲ تن (JAC N۱۲۰) و کامیون‌های باری و کمپرسی تک محور شک موتو را تدوین کرده است، بخشی از مهم‌ترین برنامه‌های بهار سال 1403 را نیز اعلام کرد.

کامیون شک موتو

آرین دیزل در بهار سال 1403 اقدام به معرفی دو کشند از شاکمن خواهد کرد که سبد محصولات آرین دیزل را متنوع‌تر از قبل خواهد کرد.

آرین دیزل در بهار سال 1403، کشنده شک موتو X6000 و کشنده X5000 PRO را رونمایی و احتمالا تا پایان همان سال راهی بازار خودروهای کار و تجاری خواهد کرد.

آرین دیزل با کامیونت‌های جک و کاربری‌های مختلف در کنار کامیون و کشنده شاکمان، در حال حاضر یکی از کامل‌ترین پکیچ‌های خودروی کار و تجاری سنگین و نیمه سنگین را در اختیار دارد.

کد خبر 143499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha