رادیو کامیون آمد / پادکست آرین دیزل برای رانندگان ماشین سنگین

پادکست آرین دیزل با نام رادیو کامیون در اقدامی خلاقانه از سوی این شرکت، منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پادکست آرین دیزل که در روزهای گذشته منتشر شده است را باید اولین اقدام از این دست و از سوی یک خودروسازی سنگین دانست.

پادکست در سال‌های اخیر یکی از پل‌های ارتباطی بین مخاطبان و سازندگان بوده که توانسته است طیف زیادی از علاقمندان به حوزه‌های مختلف را به سوی خود جلب کند.

آرین دیزل اما اولین خودروسازی سنگین کشور است که به صورت رسمی وارد حوزه تولید و انتشار پادکست شده و نخستین اپیزود از پادکست رادیو کامیون را منتشر کرده است.

پادکست رادیو کامیون را باید یکی از خلاقانه‌ترین اقدامات روابط عمومی و بازاریابی شرکت آرین دیزل در تقویت ارتباط با رانندگان و فعالان حوزه خودروهای کاروتجاری دانست که تا پیش از این از سوی هیچ شرکتی اجرا نشده بود.

رادیو کامیون که گویا در فصل‌های مختلف تولید خواهد شد، در ایستگاه نخست فصل اول قرار دارد و در پلتفرم کست‌باکس CASTBOX در دسترس علاقمندان است.

در ابتدای این پادکست 90 دقیقه‌ای که آرین دیزل منتشر کرده است، تاکید می‌شود که این پادکست هرچند بر جذب رانندگان خودروهای سنگین تمرکز دارد اما به این معنی نیست که برای سایرین جذاب نیست.

اولین قسمت از پادکست رادیو کامیون با فضای زمستانی و یلدایی آغاز می‌شود اما از صدای بهاری خوانندگانی مانند فرهاد استفاده شده است که حال و هوای نوستالژیکی برای ما دارد.

در انتهای پادکست رادیو کامیون نیز همه موسیقی‌های استفاده شده در این 90 دقیقه، به صورت یکجا و متوالی پخش خواهد شد.

کد خبر 144246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha