کد خبر 143860
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
زمان تحویل و قیمت خودرو جتا اعلام شد

موعد تحویل خودرو جتا VS۷ و VS۵ و همچنین قیمت نهایی این خودروها برای متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی مشخص شد.

به گزارش پرشین خودرو، بر اساس اعلام شرکت ماموت خودرو، قیمت خودرو جتا VS۷ با احتساب تمام هزینه‌ها از جمله مالیات و شماره گذاری، ۲ میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومان و همچین قیمت خودرو جتا VS۵ نیز ۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان است که با موعد تحویل ۳۰ روز کاری (پس از تکمیل وجه)، به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

خودروهای جتا VS۷ و VS۵ حاصل همکاری کمپانی FAW و فولکس واگن است که علاوه بر پلت‌فرم MQB و همچنین پیشرانه ۱.۴ لیتر توربوشارژ (TSI) فولکس واگن، به قدرت ۱۴۸ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر، در سایر بخش‌های فنی نیز دارای قطعات و اشتراکات متعدد با محصولات گروه فولکس واگن هستند.

گیربکس این خودروها از نوع ۶ دنده اتوماتیک آیسین (AISIN) است و از امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دونقطه‌ای، تنظیم برقی صندلی راننده در ۶ جهت، گرمکن صندلی‌های جلو، صفحه کیلومترشمار دیجیتال، کروز کنترل تطبیقی، سیستم پیشگیری از تصادف در جلو، سیستم تشخیص خواب‌آلودگی راننده، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک جلو و عقب و همچنین سیستم استارت/استاپ بهره می‌گیرند.

یادآور می‌شود، طبق اعلام شرکت ماموت خودرو، به زودی دعوتنامه تکمیل وجه برای متقاضیان مرحله اخیر فروش خودرو جتا VS۷ و VS۵ ارسال خواهد شد.

کد خبر 143860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha