تحویل نخستین کشنده P۹ در آذرماه سال جاری / کامل دیزل به لیدر بازار تبدیل شد

مدیر بازاریابی و فروش کامل دیزل با اشاره به معرفی کشنده P۹ به عنوان یکی از مدرن‌ترین و پرقدرت‌ترین کشنده‌های بازار و دنباله‌روی سایر رقبا از محصول ۵۶۰ اسب بخاری این شرکت، گفت: خوشبختانه با وجود مدت کمی که از معرفی کشنده P۹ می‌گذرد توانستیم به لیدر بازار خودروهای کار و تجاری در رده خودروهای پرقدرت و مدرن تبدیل شویم.

حمیدرضا علیزاده، در گفت‌وگو با خبرنگار پرشین خودرو، لیدری کامل دیزل در بازار را یک دستاورد شگرف برای این شرکت نوپا عنوان کرد و افزود: برای تثبیت رهبری شرکت در بازار و پیشتازی در عرصه معرفی خودروهای مدرن و پرقدرت‌تر از آنچه در بازار ایران مرسوم شده است، یک محصول جدید را در اواخر سال جاری یا اوایل سال ۱۴۰۳ به بازار معرفی خواهیم کرد.

وی به آغاز تولید کشنده P۹ در دو ماه گذشته اشاره کرد و ادامه داد: تولید کشنده P۹ در خط تولید با قدرت انجام می‌شود و در آذرماه شاهد تحویل نخستین کشنده به خریداران خواهیم بود.

مدیر فروش شرکت کامل دیزل، عرضه یک محصول مشابه به کشنده P۹ از سوی یکی از رقبا را مهر تاییدی بر پیشتازی این شرکت دانست و تصریح کرد: با وجود این‌که کشنده P۹ از نظر قدرت و امکانات رفاهی و ایمنی بی‌رقیب است اما این اطمینان را به خریداران می‌دهیم که همواره در تلاش برای ارتقای کیفیت محصولات کامل دیزل خواهیم بود تا بتوانیم لیدری خود در بازار را حفظ کنیم.

وی قیمت کشنده P۹ را ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعلام و خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند کشنده P۹ را با استفاده از تسهیلات شرکت کامل دیزل یا امکانات لیزینگی در نمایندگی‌های این شرکت خودروسازی، خریداری کنند.

کد خبر 143898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha