بازار خودرو به سمت تنوع، منطقی و رقابتی شدن می‌رود

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص میزان رقابتی بودن بازار خودرو کشور گفت: بازار خودرو به سمت تنوع، منطقی و رقابتی شدن می‌رود.

به گزارش پرشین خودرو، عباس علی‌آبادی، با بیان این مطلب اظهار داشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت از خودروسازانی که خواهان پیشرفت و تولید در تراز خودروهای پیشرفته جهانی باشند، حمایت می‌کند.

وزیر صمت در حاشیه بازدید از غرفه محصولات گروه بهمن تصریح کرد: تمام تلاش ما در وزارت صمت این است که خودروسازان را حمایت کنیم تا در فناوری ساخت خودرو پیشرفت داشته باشند.

علی آبادی در این بازدید از آخرین تلاش‌های بهمن در داخلی سازی خودروهای تولیدی دیدن کرد و با تاکید بر اهمیت اهتمام خودروسازان بر مقولات فناورانه متذکر شد: باید خودروسازان بتوانند از نظر فناوری پیشرفت کنند تا بازار رقابتی شود و روزی بتوانیم خودروهای خودمان را در بین بهترین‌های دنیا قرار دهیم، که آن روز، موفقیت ما رقم خورده است.

وی حین بازدید از خودرو برقی EQM۵ که قرار است به زودی به عنوان تاکسی شهری استفاده شود سئوالاتی در خصوص کیفیت و عملکرد این خودرو مطرح کرد.

یادآور می شود که دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو از ۲۳ تا ۲۶ آبان ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران از ساعت ۸ تا ۱۵ برگزار می‌شود. و جدیدترین محصولات بهمن موتور و برند BMCARS در سالن ۸-۹ در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

کد خبر 143929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha