قول مدیرعامل کرمان موتور به وزیر صنعت چه بود!؟

در حاشیه بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از کرمان موتور، گفت‌وگویی بین مدیرعامل کرمان موتور و وزیر صمت شکل گرفت که حاوی نکات جالب و قابل توجهی بود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کرمان موتور یکی از خودروسازان بخش خصوصی است که تلاش بسیاری در تولید خودرو ایگل کرده و برنامه تولید نسخه برقی این خودرو را نیز در دستور کار دارد.

در حاشیه یکی از رویدادهای خودرویی چند وقت اخیر، گفت‌وگوی جالبی بین وزیر صمت که برای بازدید از کرمان موتور آمده بود و مدیرعامل کرمان موتور شکل گرفت که در ادامه به آن می‌پردازیم.

وزیر صنعت در کرمان موتور

عباس علی آبادی که برای بازدید محصولات کرمان موتور از جمله خودروهای برقی این شرکت آمده بود با استقبال سامان فیروزی مدیرعامل کرمان موتور به بازدید از محصولات این شرکت در معیت مدیرعامل مشغول شد.

وزیر صمت در میانه بازدید و هنگامی که به خودروی ایگل رسید در خصوص زمان تولید این خودرو سوال کرد که مدیرعامل کرمان موتور وعده آغاز تولید تا پایان سال جاری را مطرح کرد.

همچنین علی آبادی از آغاز زمان تولید نسخه برقی این خودرو سوال کرد که مدیرعامل کرمان موتور تایستان سال بعد را به وزیر اعلام کرد.

وزیر نیز با تعجب از زمان کوتاه باقی مانده تا آغاز تولید خودرو برقی ایگل، سئوال را با جدیت بیشتری پرسید که با همان پاسخ مواجه شد.

در نهایت وزیر صمت با گرفتن قول آغاز تولید خودرو ایگل برقی در تابستان سال 1403، بازدید از محصولات کرمان موتور را به پایان رساند.    

کد خبر 144025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha