کاتالوگ خودرو جدید کوییک GXR منتشر شد (+تصاویر و مشخصات فنی)

شرکت پارس خودرو کاتالوگ خودرو جدید کوییک GXR به همراه تصاویر این محصول را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، به دنبال عرضه خودرو کوییک GXR در سامانه یکپارچه خودرو، مشخصات فنی این خودرو برای آگاه سازی هر چه بیشتر خریداران از سوی شرکت پارس خودرو به شرح اطلاعات زیر اعلام شده است.

خودرو کوییک GXR

خودرو کوییک GXR در دو نسخه آپشنال و کم آپشن قرار است به بازار عرضه شود. کوییک GXR آپشنال علاوه بر تجهیزات پایه به کنترل سیستم صوتی روی غربیلک فرمان، صندلی چرمی و پارچه ای، شیشه دودی، دوربین دنده عقب و مولتی مدیا نیز مجهز است.

خودرو کوییک GXR

براساس این گزارش، کوییک GXR از موتور بنزینی M۱۵I چهار سیلندر به حجم ۱۴۹۷ سی سی با هشت سوپاپ بهره می برد که توانایی ۹۰ اسب بخار قدرت و حداکثر ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور خروجی دارد.

خودرو کوییک GXR

حداکثر سرعت برای این خودرو ۱۶۴ کیلومتر در ساعت اعلام شده است و سیستم تعلیق جلو مک فرسون و سیستم تعلیق عقب میل پیچشی می باشد.

خودرو کوییک GXR

ترمز جلو دیسکی و ترمز عقب کاسه ای برای خودرو کوییک GXR تعریف شده است این خودرو رینگ و اندازه تایر ۱۴ اینچی روانه بازار خواهد شد.

خودرو کوییک GXR

ظرفیت مخزن سوخت برای کوییک GXR نیز ۴۱ لیتر اعلام شده و مصرف سوخت سیکل ترکیبی در این خودرو ۶.۵۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر با سطح استاندارد آلایندگی یورو ۵ است.

خودرو کوییک GXR

سایر امکانات و تجهیزات در خودرو جدید کوییک GXR را می توانیم در کاتالوگ رسمی این خودرو به شرح تصویر زیر مرور کنیم:

کاتالوگ خودرو کوییک GXR

کد خبر 144174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha