خودرو کوییک GXR قیمت خورد (+فراخوان واریز وجه برای ثبت نام کنندگان در سامانه یکپارچه خودرو)

قیمت خودرو کوییک GXR مشخص شد و ثبت نام کنندگان این خودرو در سامانه یکپارچه خودرو برای واریز وجه فراخوان شدند.

به گزارش پرشین خودرو، خودرو کوییک GXR در شرکت پارس خودرو تولید و عرضه می شود و به دنبال عرضه این خودرو در سامانه یکپارچه خودرو، اکنون قیمت آن مشخص و اعلام شده است.

قیمت خودرو کوییک GXR در نسخه L مبلغ ۳۷۱ میلیون و ۶۲۹ هزار تومان اعلام شده است.

براساس این گزارش شرکت سایپا در اطلاعیه ای نسبت به فراخوان ثبت نام کنندگان خودرو کوییک GXR اقدام کرده و آورده است: متقاضیانی که در خردادماه امسال نسبت به ثبت نام اولیه خودرو کوییک GXR در سامانه یکپارچه خودرو اقدام کرده اند و در ۱۷ دی ماه جاری برای آنها پیامک ارسال شده است، امکات واریز وجه خودرو برای آنها در سایت فروش اینترنتی سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com فراهم شده است.

قیمت خودرو کوییک GXR

برای دریافت بخشنامه فروش فوق العاده کوییک GXR ویژه ثبت نام کنندگان در سامانه یکپارچه خودرو کلیک کنید.

براساس این گزارش، کوییک GXR در دو نسخه آپشنال و کم آپشن(L) به بازار عرضه می شود. کوییک GXR آپشنال علاوه بر تجهیزات پایه به کنترل سیستم صوتی روی غربیلک فرمان، صندلی چرمی و پارچه ای، شیشه دودی، دوربین دنده عقب و مولتی مدیا نیز مجهز است.

براساس این گزارش، کوییک GXR از موتور بنزینی M۱۵I چهار سیلندر به حجم ۱۴۹۷ سی سی با هشت سوپاپ بهره می برد که توانایی ۹۰ اسب بخار قدرت و حداکثر ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور خروجی دارد.

حداکثر سرعت برای این خودرو ۱۶۴ کیلومتر در ساعت اعلام شده است و سیستم تعلیق جلو مک فرسون و سیستم تعلیق عقب میل پیچشی می باشد.

ترمز جلو دیسکی و ترمز عقب کاسه ای برای خودرو کوییک GXR تعریف شده است این خودرو رینگ و اندازه تایر ۱۴ اینچی روانه بازار خواهد شد.

ظرفیت مخزن سوخت برای کوییک GXR نیز ۴۱ لیتر اعلام شده و مصرف سوخت سیکل ترکیبی در این خودرو ۶.۵۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر با سطح استاندارد آلایندگی یورو ۵ است.

کد خبر 144354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha