موتورسیکلت‌های بنللی با تغییرات جدید می آید / سیستم تله ماتیک در موتورهای بنلی و KEEWAY

مدیرعامل شرکت نیکران موتور از اعمال تغییرات جدید در موتورسیکلت‌های بنللی و کی‌وی خبر داد و گفت: در راستای افزایش ایمنی موتورسیکت‌های این برند، ترمز ABS و CBS روی محصولات نصب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مسعود غلامی، با بیان این مطلب افزود: براساس قانون باید ترمز ABS و CBS به موتورسیکلت‌های تولید داخل اضافه شود که هر چند بار مالی آن بر دوش مصرف کننده است اما نقش به سزایی در ایمنی موتورسیکلت‌های کشور خواهد داشت.

مسعود غلامی مدیرعامل نیکران موتور
مسعود غلامی مدیرعامل نیکران موتور

وی در ادامه با اشاره به استفاده این شرکت از توان نخبگان ایرانی و ظرفیت‌های موجود در دانشگاه، از افزوده شدن دستگاه تله ماتیک به محصولات نیکران موتور خبر داد و تصریح کرد: تله ماتیک را با استفاده از توان داخلی و تیمی از متخصصان دانشگاهی روی موتورسیکلت‌های تولید داخل نصب خواهیم کرد.

وی در توضیح این دستگاه افزود: با استفاده از تله ماتیک می‌توانیم بسیاری از قابلیت‌ها را به صورت یکجا به خریداران عرضه کنیم. این دستگاه با اتصال به سیستم انژکتور موتورسیکلت می‌تواند تمام عیب و ایرادهای موتور را توسط اپ مخصوص، روی موبایل راکب اعلام کند.

غلامی اظهار داشت: قابلیت‌های تله ماتیک بسیار گسترده است اما یکی از مهم‌ترین آنها قابلیت ردیابی موتورسیکلت و بی‌نیاز کردن مالک از دستگاه‌های ردیاب متفرقه در بازار است.

وی در ادامه گفت: با نصب تله ماتیک دیگر نیازی به نصب دزدگیر و ردیاب روی موتورسیکلت نیست چرا که می‌توان با همین سیستم اقدام به ردیابی وسیله کرد.

مدیرعامل نیکران موتور با اعلام اینکه سیستم تله ماتیک از سال ۱۴۰۳ روی همه محصولات نصب می‌شود، بیان کرد: پشتیبانی از این سیستم بر عهده یکی از اپراتورهای تلفن همراه در کشور است.

در ادامه سروش مدیر مارکتینگ نیکران موتور نیز به تشریح فعالیت‌های باشگاه مشتریان پرداخت و توصیه کرد تا علاقمندان موتورسیکلت در این باشگاه عضو شوند.

وی یکی از اقدامات انجام شده در باشگاه مشتریان را برگزاری دوره‌های آموزشی رانندگی با موتورسیکلت برای بانوان برشمرد.

سروش مدیر مارکتینگ نیکران موتور
سروش مدیر مارکتینگ نیکران موتور

در ادامه می‌توانید توضیحات مدیرعامل و مدیر مارکتینگ نیکران موتور در خصوص تغییرات موتورسیکلت بنللی و کی وی را ببینید:

کد خبر 144373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha