تحویل نخستین سری از خودروهای جتا VS۵ و جتا VS۷ (+عکس)

اولین سری از خودروهای وارداتی جتا VS۵ و VS۷ شرکت ماموت خودرو، به خریداران خودرو تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، ماموت خودرو نخستین خودروهای جتا VS۵ و جتا VS۷ را در محل مجتمع صنعتی ماموت به خریداران این خودرو تحویل داد.

ماموت خودرو که تا پیش از تحریم‌های صنعت خودرو ایران، واردات محصولات فولکس واگن نظیر گلف، پاسات و تیگوان را بر عهده داشت، این بار سراغ محصولات جتا رفت که هر چند روح خودروهای فولکس واگن را با خود همراه دارد اما سطح کیفی بسیار متفاوتی با محصولات VW نیز ارائه می‌کند.

خودروهای جتا هر چند از پیشرانه و پلتفرم فولکس واگن بهره‌مند است اما بهتر است آن را یک خودروی میان رده چینی بدانیم تا یک محصول مشترک که کیفیت آلمانی دارد.

محصولات جتا در سه مدل سدان جتا VA۳، کراس اوور جتا VS۵ و جتا VS۷ توسط ماموت خودرو برای بازار ایران در نظر گرفته شده است. دو کراس اوور جتا VS۵ و جتا VS۷، خودروهایی است که در یک سگمنت قرار دارد و شباهت‌ها و تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند.

از آنجا که خودروهای جتا براساس پلتفرم خودروهای فولکس واگن توسعه یافته است، کراس اوور جتا VS۵ و جتا VS۷ نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مشخصات فنی خودرو جتا VS۵

خودرو جتا VS۵ از یک موتور ۱.۴ لیتری توربوشارژ با توان ۱۴۸ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر بهره می برد. این خودرو تک دیفرانسیل به گیربکس شش سرعته تیپ ترونیک مجهز است.

تصاویر جتا VS۵ ماموت خودرو

خودرو آلمانی-چینی جتا VS۵ شتاب صفر تا ۱۰۰ را در ۹.۵ ثانیه طی می کند و مصرف سوخت این خودرو ۷.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

مشخصات فنی خودرو جتا VS۷

جتا VS۷ روی پلتفرم MQB فولکس واگن توسعه یافته که خودروهایی نظیر سئات تاراکو، فولکس واگن تیگوآن و اشکودا کودیاک نیز با همان پلتفرم از جمله خودروهای شناخته شده در بازار است.

تصاویر جتا VS۷ ماموت خودرو را از زوایای مختلف ببینید

جتا VS۷ از نظر اندازه با فولکس تیگوان در یک رده قرار می‌گیرد. جتا وی اس ۷ در دسته کراس اوورهای خانوادگی قرار گرفته و از این رو می‌تواند با خودروهای مانند فیدلیتی پرایم، فیدلیتی پرستیژ، مکث تیارا و فونیکس تیگو ۸ پرو در بازار ایران رقابت کند.

پیشرانه جتا وی اس ۷ از نوع ۴ سیلندر ۱.۴ لیتری توربوشارژ بوده که توانایی تولید ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور را داراست. این قدرت از طریق یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT ساخت شرکت Aisin به چرخ‌های جلوی خودرو منتقل می‌شود.

تصاویر برگزیده مراسم تحویل خودروهای جتا به مشتریان را در گالری ذیل ورق بزنید:

کد خبر 144201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha