درخواست وزیر صنعت از مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران چه بود؟

وزیر صنعت با حضور در غرفه ISQI در اتواکسپو تهران از توانمندی های این شرکت در حوزه ارزیابی و زیرساخت های تست خودرو بازدید کرد و البته یک درخواست از مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران داشت.

به گزارش پرشین خودرو، عباس علی آبادی، در سومین روز برگزاری اتو اکسپو تهران، در این نمایشگاه حاضر شد و در بازدید خود از غرفه ISQI، از مراحل ساخت پروژه بزرگترین مرکز تست تصادف خاورمیانه بازدید به عمل آورد.

در این بازدید، سعید تاجیک مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI)، داشبورد کیفیت و خدمات صنعت خودرو را تشریح کرد که با استقبال وزیر صمت روبرو شد و مقرر گردید یک نسخه از این داشبورد آن لاین در اختیار وی قرار گیرد. داشبورد صنعت خودرو حاوی کامل ترین نتایج کیفیت خودروها، وضعیت خدمات فروش و پس از فروش، نتایج رضایت مشتریان از کیفیت، خدمات و ... می باشد.

در ادامه این بازدید، علی آبادی، از مراحل ساخت پروژه تست تصادف خودرو بازدید کرد و مدیرعامل شرکت ISQI و یکی از سهامداران این مرکز آزمون، گزارشی از وضعیت پیشرفت پروژه، ساخت سازه، تامین تجهیزات داخلی و خارجی تست ارائه کرد و از خلف وعده بانک صنعت و معدن در تامین مالی این پروژه دانش بنیان به رغم تایید معاونت علمی و فناوری گلایه کرد.

در پایان وزیر صمت با حمایت از پروژه بزرگ ملی تست تصادف، برای پیگیری معضل تسهیلات مالی آن قول مساعد داد.

کد خبر 144549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha