ارائه اطلاعات خودرو مشتری با دریافت ۲۰۵ هزار تومان! / معرفی ورژن جدید «پول زور» از سوی یک واردکننده خودرو

پول زور که در ابتدا با یک سریال تلویزیونی به صورت رسمی وارد ادبیات طنز کشور شد، در سال‌های اخیر نمود عینی بسیاری در اصناف مختلف پیدا کرده که آخرین ورژن آن را یک شرکت نوپای واردکننده خودرو به نام برساوش رونمایی کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نوشتن از واردات خودرو مثنوی هفتاد من است. داستانی که با هدف سامان دادن به بازار خودرو کلید خورد اما در عمل به توزیع رانت بین دلالان خودرو و کسب سودهای میلیاردی از فروش خودرو منتهی شد که نمونه‌های فراوانی در پلتفرم‌های آگهی رایگان قابل مشاهده است.

یکی از آخرین اتفاقاتی که حول محور خودروهای وارداتی اتفاق افتاد، به شرکت برساوش مربوط می‌شود که مدعی وارداتی محصولاتی از شرکت تویوتاست.

قضیه از این قرار است که در روزهای گذشته تماس‌هایی از ثبت نام کنندگان خودروی تویوتا درابتدای بهمن ماه سال جاری در سامانه خودروهای وارداتی داشتیم که برای کسب اطلاعات از وضعیت خودروی خود باید مبلغی به یک حساب پرداخت و با ارسال فیش پرداختی در سایت شرکت برساوش، در انتظار تماس از سوی کارشناسان شرکت باشند.

این موضوع که در ابتدا قابل باور نبود را در سایت شرکت برساوش بررسی کردیم و در کمال تعجب دیدیم، صحت دارد.

با ورود به سایت شرکت برساوش که هیچ آدرس و شماره و تلفنی در آن درج نشده، تنها گزینه دریافت فرم وجود دارد.

با کلیک روی گزینه دریافت فرم، به صفحه‌ای دیگر وارد می‌شوید که در آن نوشته شده است: برای دریافت خدمات مبلغ ۲۰۵ هزار تومان به شماره حساب ۵۰۲۲------------۸۶۷۳ پرداخت کنید و در انتظار دریافت پیام بمانید.

برساوش

در ادامه شرکت برساوش تاکید کرده که ارتباط با مشتریان به صورت ایمیلی است!

به هر حال این موضوع از آن دست اتفاقاتی است که تنها در بازار خودرو ایران رقم می‌خورد و به همین دلیل هم شائبه پول زور را ایجاد می‌کند.

این اتفاقات در حالی که هنوز پرونده‌های بسیاری از اتفاقات خودرویی سال ۹۷ و ۹۸ در محاکم قضایی مفتوح است، هشداری برای خریداران خودرو و متولیان حوزه خودرو است تا تدبیری برای آن بی‌اندیشند.

کد خبر 144836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha