پیکاپ هانتر پلاس در زامیاد تولید می شود

مدیرعامل شرکت زامیاد گفت: پیکاپ هانتر پلاس به سبد محصولات شرکت زامیاد افزوده شده است.

به گزارش پرشین خودرو، مهدی صادقی کاشان، با اعلام این خبر اظهار داشت: پیکاپ هانتر پلاس آخرین محصول چانگان و یک خودروی خاص، متفاوت و مدرن است که تولید آن به شرکت زامیاد محول شده و در آینده شاهد عرضه این محصول به بازار کشور خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت زامیاد با اعلام رسمی عبور از رکورد تولید ۱۲ساله در این شرکت و پروژه‌های مختلف که طی سال ۱۴۰۲ انجام شده است،‌ تصریح کرد: ورود نماد خزامیا به تابلوی بازار اول، رشد ۱۰ درصدی فروش، خروج از زیان انباشته در سال مالی ۱۴۰۱ و استمرار آن در سال‌های آتی، افزایش سرمایه ۴۳ درصدی، حضور در بازارهای صادراتی از جمله کشورهای حوزه آفریقا و پاکستان با تولید خودرو وانت نیسان راست فرمان، از جمله اقداماتی است که در سال جاری شاهد به‌ ثمررسیدن آنها بوده‌ایم.

پیکاپ هانتر پلاس

صادقی کاشان با تأکید بر اینکه سال ۱۴۰۳ برای شرکت زامیاد اهمیت مضاعفی دارد،‌ افزود: سرمایه اصلی هر سازمان نیروی انسانی آن است،‌ ارتباط ما با این سرمایه گران‌قدر افزایش خواهد یافت و تلاش می‌شود در مقابل کارکنان تلاشگر زامیاد، برای خود تعهد ایجاد کنیم و از رهگذر توجه ویژه به حوزه منابع‌ انسانی و رفاه کارکنان، در جهت پویایی، تعالی و رشد همه جانبه مجموعه‌ زامیاد گام برداریم.

این گزارش می افزاید: جشن عبور از رکورد تولید ۱۲ساله شرکت زامیاد با حضور عضو هیأت مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران، مدیرعامل شرکت زامیاد و اعضای هیأت مدیره، مدیران ارشد و جمعی از کارکنان خطوط تولید شرکت زامیاد برگزار شد.

در پایان این مراسم، از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان شرکت زامیاد در جهت تحقق شعار سال و به‌ ثمر رساندن رکورد تولید ۱۲ ساله تقدیر شد.

کد خبر 144837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha