هفته پیش رو، «ساندرو استپ وی» رونمایی می‌شود

پرشین خودرو: پارس خودرو از نسخه کراس اور رنو ساندرو با نام «استپ وی» در هفته آتی رونمایی می‌کند.

به گزارش «پرشین خودرو»، در ماه‌های اخیر از آغاز مذاکرات تازه رنوپارس برای تولید برخی محصولات جدید رنو در ایران خبرهای متعددی شنیدیم. حالا باخبر شدیم که رنو می‌خواهد با کمک پارس خودرو محصول جدیدی به بازار عرضه کند؛ این محصول جدید Sandero Stepway است.

نسخه شاسی بلند سایز کوچک رنو ساندرو که گویا 16 شهریور ماه در ایران رونمایی می شود تجربه حضور موفق در بازار کشورهایی مانند برزیل، مکزیک و برخی کشورهای اروپایی را دارد.

ساندرو استپ وی که روی پلت فرم ساندرو هاچ بک ساخته شده به لطف ارتفاع بیشتر(4 سانتی متر) فضای بیشتری را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. قرار گرفتن باربند روی سقف و زه مشکی رنگ روی گلگیر، ظاهری اسپرت به خودرو بخشیده است.

از امکانات رفاهی و جانبی خودرویی که در ایران به تولید می رسد اطلاعی در دست نیست اما بر اساس شنیده ها پارس خودرو درصدد استفاده از تایرهای عریض‌تر و همچنین مانیتور 7 اینچی در این خودروست. تهویه دستی، دکمه‌های کنترلی روی فرمان و دو عدد ایربگ از دیگر مشخصه‌های احتمالی استپ وی است.


تاریخی که برای فروش و عرضه ساندرو استپ وی از سوی پارس خودرو در نظر گرفته شده احتمالا عید غدیر خم یا عید سعید قربان می‌باشد.

اما مهمترین قسمت رونمایی و عرضه هر خودرویی بحث قیمت آن خودرو در بازار است. مدل های جدید ساندرو استپ وی در بازار های اروپایی 7 هزار یورو تعیین شده، این بدین معناست که قیمتی که باید انتظار شنیدن آن را داشته باشیم رقمی در حدود 55 میلیون تومان است.

چنانچه ساندرو استپ وی با رقم احتمالی 55 میلیون تومانی به بازار عرضه شود برای سایر خودروهای موجود در بازار با رنج قیمتی زیر 60 میلیون رقیبی قدرتمند محسوب می شود.






 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 59851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha