قیمت قطعات اصلی در فروشگاه ها و نمایندگی های مدیران ارزان تر از همه جاست

پرشین خودرو: در هیچ کجای ایران نمی توانید قطعات اصلی محصولات مدیران خودرو را ارزان تر از فروشگاه های قطعات و نمایندگی های این شرکت خودروسازی تهیه کنید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محمد حسن گرمان مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر قطعات خودروهای مدیران خودرو در خارج از شبکه این شرکت بین ۲۰ تا ۵۰ درصد گران تر با توجه به کیفیت قطعات عرضه می شود.

وی با بیان اینکه دارندگان محصولات مدیران خودرو، قطعات اصلی مورد نیاز خودروهای خود را می توانند از فروشگاه ها و شبکه نمایندگی های این شرکت تهیه کنند، اظهار داشت: ما هیچ گاه راضی به افزایش قیمت قطعات نبوده و نیستیم اما برخی اتفاقات اقتصادی، افزایش قیمت را اجتناب ناپذیر می کند و ما به عنوان یک بنگاه اقتصادی نمی توانیم اجناس را با ضرر بفروشیم.

 

محمدحسن گرمان



گرمان، در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به اینکه قیمت قطعات محصولات مدیران خودرو در مبدا افزایش قیمت نداشته است، تصریح کرد: ورود و قیمت گذاری قطعات خودروهای مدیران خودرو بر مبنای ارز نیمایی صورت می گیرد و مبنای قیمت گذاری ها، ارز بازار آزاد نیست.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در پایان از فعالیت ۲۸ فروشگاه عرضه قطعات یدکی محصولات این شرکت خودروسازی در سراسر کشور خبر داد که تا پایان سال به ۴۰ فروشگاه افزایش خواهد یافت.

کد خبر 119495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha