ثبت تصاویری از اسمارت هشتگ۳ برادر بزرگ اسمارت #۱

تصاویر ثبت شده از اسمارت #۳ نشان می‌دهد که جدیدترین خودروی اسمارت یک شاسی بلند کوپه است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، طبق روال عجیب نام‌گذاری خودروها در چین، اسمارت هشتگ۳ دومین محصول اسمارت پس از اسمارت هشتگ #۱ است که بر اساس پلتفرم SEA توسعه یافته و احتمالا امسال راهی بازار خواهد شد.

اسمارت که محصول مشترک مرسدس بنز و جیلی است تا پیش از این با خودروهای کوچک خود مشهور بود اما با استقبال از خودروهای کراس اوور و شاسی بلند، اسمارت نیز به فکر تولید خودرو در این سگمنت افتاد.

پس از اسمارت #۱ حالا تصاویری از یک خودروی به شدت استتار شده نشان از تست و بررسی اسمارت #۳ در چین دارد.

اسمارت هشتگ 1
اسمارت هشتگ #۱
اسمارت هشتگ #3
اسمارت هشتگ #۳

محصولات اسمارت حاصل مشارکت جیلی و بنز است و طراحی خودرو بر عهده بنز و مسئولیت ساخت و توسعه فناوری بر عهده جیلی قرار دارد.

اسمارت #۳ در طراحی از سطح آیرودینامیکی بالایی برخوردار است و طراحی بیرونی آن شباهت زیادی با اسمارت #۱ دارد با این تفاوت که اسمارت هشتگ۳ یک شاسی بلند کوپه با ظاهری اسپرت‌تر است.

اسمارت هشتگ 3

ابعاد دقیق اسمارت #۳ بر اساس اطلاعات منتشر شده، ۴۴۰۰-۱۸۴۴-۱۵۵۶ میلی متر با فاصله بین دو محور ۲۷۸۵ میلی متر است و می‌تواند تا ۱۶۰۰ کیلوگرم وزن را بکسل کند. براساس ابعاد اعلامی، طول اسمارت #۳ تقریبا ۱۳۰ میلی‌متر بیشتر از اسمارت #۱ است.

اسمارت هشتگ 3

اسمارت هشتگ۳ با دو پیشرانه مختلف راهی بازار می‌شود؛ نسخه RWD با یک موتور الکتریکی تک با قدرت ۲۷۲ اسب بخار و نسخه ۴WD نیز با دو موتور الکتریکی با قدرت ترکیبی ۴۲۸ اسب بخار عرضه خواهد شد.

اسمارت هشتگ 3

تصویری که از داخل اسمارت #۳ منتشر شده است نیز حاکی از شباهت بسیار زیاد با اسمارت هشتگ ۱ است هرچند که هنوز نمی‌توان با قطعیت نظر داد.

کد خبر 142020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha