افزایش قیمت به لاماری ایما هم رسید + جزئیات

آرین پارس موتور قیمت جدید لاماری ایما در سال 1402 را با افزایش قیمت 169 میلیون تومانی نسبت به بهمن ماه سال 1401، اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، افزایش قیمت خودرو به ایستگاه لاماری ایما رسید و قیمت لاماری ایما در سال جدید نیز مشخص شد.

پس از نوسان شدید نرخ ارز، شرکت‌های خودروسازی دست به افزایش قیمت محصولات تولیدی خود زدند که در روز گذشته قیمت تعدادی از شرکت های خودروسازی را اعلام کردیم.

در ادامه این روند، آرین پارس موتور نیز قیمت جدید لاماری ایما را اعلام کرد.

لاماری ایما در سال 1402 با قیمت 1 میلیارد و 555 میلیون تومان از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو عرضه خواهد شد.

لاماری ایما

آرین پارس موتور تا امروز در چند مرحله قیمت لاماری ایما را افزایش داده است که آخرین آن به بهمن ماه سال گذشته بازمی‌گردد که لاماری، یک میلیارد و 386 میلیون تومان قیمت خورد.

با افزایش 169 میلیون تومانی، قیمت لاماری ایما به یک میلیارد و 555 میلیون تومان افزایش یافته است.

لاماری ایما زیر کاپوت خود یک پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ دارد که به سیستم GDi نیز مجهز است. این پیشرانه توانایی تولید 195 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن بر متر گشتاور را دارد. جعبه دنده لاماری ایما نیز از نوع اتوماتیک 7 سرعته دو کلاچه تر بوده که قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. مصرف سوخت لاماری ایما نیز در شرایط استاندارد حدود 6.6 لیتر در هر صد کیلومتر است. در بخش فنی لاماری ایما خودروی قدرتمندتر و چالاک‌تری است که همین مورد سبب می‌شود تا ارزش خرید آن بیشتر از رقبا باشد.

لاماری ایما به امکاناتی نظیر کی‌لس استارتر، ترمز پارک برقی با اتوهلد، مالتی‌مدیا با مانیتور 10.25 اینچی لمسی، تهویه مطبوع اتوماتیک، تنظیم برقی صندلی راننده، دوربین دید عقب، دوربین ثبت وقایع، فرمان سه‌حالته، انتخاب حالت رانندگی اکو – اسپرت، دی‌لایت، سنسور نور، کروز کنترل، سقف پانوراما، سیستم تصفیه هوای کابین (AQS)، کول‌باکس، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، کنترل کشش (TCS)، کنترل شروع حرکت در سربالایی (HAC)، کنترل سرعت در شیب (HDC)، سنسور فشار باد لاستیک و 6 کیسه هوا تجهیز شده است. 

کد خبر 142352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha