کد خبر 142567
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
لاماری ایما در امداد خودرو آرین پارس موتور + تصاویر

امداد خودرو آرین پارس موتور به تعدادی لاماری ایما برای انجام خدمات سرویس سبک خودروهای لاماری ایما تجهیز شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، هم‌زمان با پیوستن لاماری ایما به امداد خودرو آرین پارس موتور، این خودروساز اعلام کرد:  در فاز نخستِ امداد خودرو سیار، شرکت آرین پارس موتور با ۳۲ دستگاه خودرو لاماری کار خود را آغاز خواهد کرد، که در مرحله بعدی سرویس امداد خودرو شرکت آرین پارس موتور به شبکه پوشش سراسری در کشور خواهد رسید.

بر اساس تعریف پروژه فوق، سرویس سیار شرکت آرین پارس موتور تنها شامل امدادهای اولیه و سبک خواهد بود و در ادامه اهداف تعیین شده خدمات امدادی خاص نیز به آن اضافه خواهد شد.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده، برای هر عاملیت لاماری در کشور حداقل یک دستگاه خودرو امدادی تخصیص یافته که این تعداد با توجه به گستردگی و وسعت حوزه عملیاتی و درخواست عاملیت می‌تواند به ۲ دستگاه مورد نیاز افزایش پیدا کند.

خودروهای لاماری ایما در شبکه امدادرسانی امداد خودرو آرین پارس موتور را در گالری ذیل ببینید

از جمله نکات قابل توجه در طراحی این خودرو، میتوان به استفاده از بخشی از لوگو خودرو ( شاخ گوزن ) در طراحی استیکر نمای جانبی خودرو، شبرنگ های نصب شده بر روی سپر جلو و عقب و چراغ های فلاشر هشدار سقفی نارنجی نیز اشاره کرد.

در بخش تجهیزات فنی سرویس امداد لاماری ، ابتدا یک مدل سه بعدی از داخل کابین خودرو تهیه گردیده و بر اساس آن، فضاسازی داخلی ، پارتیشن بندی و ساخت کابینت های کف و طرفین منطبق بر استانداردهای روز و نیازهای امدادگر یا تکنسین انجام شده است که به تمایز و کاربردی بودن هر چه بیشتر خودرو کمک می کند.

خودروهای لاماری درنظرگرفته شده برای سرویس سیار شرکت آرین پارس موتور ، بر اساس استاندارد خودروهای امدادی و الزامات تعریف شده از سوی پلیس تغییر کاریری یافته و به خودرو امدادی تبدیل شده‌اند.

کد خبر 142567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha