سایپا، ۷ مدل خودرو چانگان را وارد و عرضه می کند

معاون خرید گروه خودروسازی سایپا اسامی هفت مدل خودرو چانگان که قرار است وارد شود را اعلام کرد.

به گزارش پرشین خودرو، کوروش کمانکش، در حاشیه ترخیص نخستین محموله خودروهای وارداتی شرکت سایپا، گفت: با وجود تمام مشکلات و موانعی که بر سر راه ترخیص خودروهای وارداتی وجود داشت، موفق شدیم بخشی از خودروها را از گمرک ترخیص کنیم.

وی با بیان اینکه با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت توانستیم مشکلات واردات خودرو را حل و خودروها را از گمرک ترخیص کنیم، افزود: گروه خودروسازی سایپا یک هزار و 108 دستگاه خودرو چانگان CS35 پلاس و 125 دستگاه CS55 پلاس (تا یک ماه آینده امکان ترخیص این مدل خودرو نیز فراهم خواهد شد) به بازار عرضه خواهد کرد.

کوروش کمانکش

کمانکش، درباره خودروهای وارداتی چانگان، گفت: بر اساس مذاکرات و گفت و گوهای صورت گرفته، قرار است خودروهای چانگان با مدل های CS15 پلاس، CS35 پلاس، CS55 پلاس، CS75 پلاس، Uni-k ،Uni-T و پیکاپ هانتر وارد کشور شود.  

معاون خرید گروه خودروسازی سایپا درباره تحویل خودروها به مشتریان اظهار داشت: براساس قرعه کشی صورت گرفته و اولویت بندی انجام شده از سوی وزارت صمت، امیدواریم خودروهای وارداتی چانگان طی یک ماه آینده به دست متقاضیان برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری 100 هزار دستگاه خودرو چانگان با مدل های CS35 پلاس، CS55 پلاس و Uni-k وارد کشور خواهد شد و این امر در راستای کمک به تنظیم بازار و توزیع مناسب خودرو به متقاضیان انجام می شود.

ترخیص خودروهای وارداتی سایپا

یادآور می شود اولین محموله خودروهای وارداتی گروه خودروسازی سایپا، در جهت تحقق اجرای قوانین و سیاست واردات خودرو کشور، ترخیص شد.

کد خبر 142418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha