کد خبر 142494
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
تصاویر کابین بی وای دی دنزا N8 BYD منتشر شد

بی وای دی تصاویر کابین دنزا N8 را با چینش صندلی 2+2+2 و یک صفحه نمایش لمسی گردا منتشر کرد که شباهت بسیاری به بی وای دی دنزا X دارد که پیش از این تولید آن متوقف شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، قبل از این‌که به معرفی دنزا N8 بپردازیم بهتر است این برند را معرفی کنیم. برند دنزا یک سرمایه‌گذاری مشترک بین بی وای دی و مرسدس بنز بود که بی وای دی وظیفه توسعه تکنولوژی و بنز نیز وظیفه طراحی خودرو را برعهده داشت هر چند که در سال 2021، مرسدس بنز این جوینت وینچر را ترک کرد. آخرین محصولی که ماحصل همکاری مرسدس بنز و بی وای دی بود هم خودروی دنزا X نام داشت. بی وای دی اما بعد از جدا شدن از مرسدس بنز، این برند را به تنهایی توسعه داد.

دنزا X
دنزا X

براساس تصاویر جاسوسی که پیش از این از دنزا N8 منتشر شده است، دنزا N8 شباهت زیادی به دنزا X دارد. دنزا N8 یک شاسی بلند سایز متوسط با فاصله دو محور 2830 میلیمتر است که مانند دنزا ایکس بر اساس بی وای دی تانگ توسعه یافته است.

بی وای دی تانگ
بی وای دی تانگ

دنزا N8 نیز مانند بسیاری دیگر از محصولات چینی با چهار پیشرانه مختلف در دسترس خواهد بود. دو نسخه الکتریکی با توان 313 و 585 اسب بخار، یک نسخه پلاگین هیبرید 218 اسب بخاری با پیشرانه 1.5 لیتری توربو و نسخه آخر نیز یک پلاگین هیبرید 530 اسب بخاری خواهد بود.

در کابین بی وای دی دنزا N8 نیز یک صفحه نمایش چرخان 15.6 اینچی، سیستم صوتی Dynaudio، خروجی تهویه دایره‌ای، فرمان دو پره، شارژر بیسیم و شیفتر دنده کریستالی تمام آن چیزی است که جلب نظر می‌کند.

تصاویر کابین دنزا N8 را در گالری ذیل ببینید

دنزا N8 با چینش صندلی 5، 6 و هفت نفره به بازار عرضه خواهد شد.

کابین دنزا X
کابین دنزا ایکس که نکات مشترک بسیاری با دنزا N8 دارد

کد خبر 142494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha