انتشار تصاویر حیرت‌انگیز از کابین لوکس یانگ وانگ U8

یانگ وانگ که زیرمجموعه خودروسازی بی وای دی BYD در حوزه خودروهای لوکس تمام الکتریکی EV است در فاصله چند روز مانده به رونمایی رسمی یانگ وانگ U8 Yangwang، تصاویری از کابین لوکس و شگفت‌انگیز این خودروی آفرودی 1100 اسب بخاری منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در ماه‌های گذشته اخبار بسیاری از خودروی تمام الکتریکی بی وای دی یانگ وانگ BYD Yangwang U8 منتشر کردیم که نشان از اهمیت این خودرو در بازار خودروهای تمام برقی دارد.

یانگ وانگ U8

یانگ وانگ U8 که قرار است سه روز دیگر رسما در نمایشگاه خودرو شانگهای رونمایی شود، یکبار دیگر به واسطه انتشار تصاویری از کابین لوکس یانگ وانگ U8 خبرساز شده است.

یانگ وانگ U8

انتشار زودهنگام تصاویر کابین یانگ وانگ U8 که بخشی از پلن بازاریابی بی وای دی در جذب مخاطبان است، موجب حیرت کارشناسان از سطح بالای کیفیت و طراحی در فضای داخلی این خودرو شده است تا جایی که برخی کابین یانگ وانگ U8 را با خودرویی نظیر رولز رویس مقایسه می‌کنند.

یانگ وانگ U8

برند یانگ وانگ برای بی وای دی از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل نیز، بی وای دی برای این نشان یک غرفه مجزا در نمایشگاه خودرو شانگهای در نظر گرفته است.

یانگ وانگ U8

بی وای دی کابین یانگ وانگ U8 را Halo Cockpit یا کابین نورانی می‌نامد که اشاره به قابلیت نورپردازی انتخابی توسط سرنشینان دارد.

یانگ وانگ U8

با وجود اینکه طراحی ظاهری یانگ وانگ و استفاده از فرم مکعبی نشان از قابلیت‌های آفرودی این خودرو دارد اما در فضای داخلی با یک کابین لوکس و راحت مواجه هستیم که در مقایسه با سایر خودروهای آفرودی یک نقطه قوت محسوب می‌شود.

یانگ وانگ U8

بی وای دی برای این خودرو از چرم ناپا قهوه‌ای روشن و سقف شیشه‌ای با قابلیت نورپردازی استفاده کرده است.

یانگ وانگ U8

جدای از طراحی جذاب کابین باید به وجود سه صفحه نمایش در قسمت جلو و دو صفحه نمایش نیز برای سرنشینان عقب اشاره کرد.

یانگ وانگ U8

طراحی متفاوت دریچه‌های تهویه مطبوع یانگ وانگ U8 که به دلیل اشغال شدن فضای مرسوم توسط نمایشگرها به بالای داشبورد منتقل شده نیز بخش دیگری از این کابین است که توجه کارشناسان را به خود جلب کرده است.

یانگ وانگ U8

سیستم صوتی Hi-End سری Evidence با 22 بلندگو از دیگر نکات قابل توجه در کابین یانگ وانگ است که تجربه صدای فراگیر و سه بعدی را به سرنشینان می‌دهد.

یانگ وانگ U8

یانگ وانگ که براساس ادعای سازنده آمده تا با مرسدس بنز جی کلاس و هامر رقابت کند از معدود خودروهای چینی است که قیمت آن به بیش از یک میلیون یوآن می‌رسد. هر چند قیمت یانگ وانگ U8 به صورت رسمی اعلام نشده اما برآورد می‌شود این خودرو در بازه قیمت 800 هزار تا یک میلیون 100 هزار یوآن قرار گیرد.

یانگ وانگ U8

یانگ وانگ U8 با چهار موتور الکتریکی، 1100 اسب بخار قدرت و گشتاور 1280 نیوتن متری را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

از مهمترین ویژگی‌های یانگ وانگ U8 باید به قابلیت چرخش 360 درجه و حرکت خرچنگی اشاره کرد.

شتاب صفر تا صد یانگ وانگBYD Yangwang U8  تنها 3 ثانیه اعلام شده است.

کد خبر 142307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha