ساعت هوشمند بی وای دی(BYD) عرضه می‌شود + تصویر

شرکت بی وای دی(BYD) ساعت هوشمند این برند را با طراحی دایره‌ای شکل به بازار عرضه می‌کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در سال 2021 شرکت بی وای دی از یک ساعت هوشمند با قابلیت بازکردن قفل درب خودرو رونمایی کرد و حالا ساعت هوشمند جدید بی وای دی با قابلیت‌های بیشتر در راه بازار است.

این ساعت هوشمند که قرار است جایگزین ریموت خودروهای بی وای دی شود ویژگی‌هایی نظیر ورود آسان، قفل هوشمند، بالا و پایین بردن شیشه و باز کردن درب صندوق را برای مالک خودرو فراهم می‌کند.

ساعت هوشمند بی وای دی

ساعت هوشمند BYD دارای طراحی دایره‌ای شکل با دکمه پاور است که در گوشه پایین سمت چپ ساعت قرار دارد. دکمه باز کردن قفل در گوشه سمت راست بالا و دکمه قفل در گوشه پایین سمت راست قرار گرفته است.

ساعت هوشمند بی وای دی با صفحه نمایش 360 در 360 از اندروید نسخه 4.4 یا IOS 7.1 به بالا پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند بی وای دی

اسمارت واچ بی وای دی به سنسور کنترل ضربان قلب مجهز است.

باتری 200 میلی آمپری ساعت هوشمند بی وای دی تا سی روز آماده‌به‌کار و 7 روز استفاده مداوم را پشتیانی می‌کند.

این ساعت نه تنها جایگزین ریموت خودرو می‌شود بلکه تمام امکانات ساعت‌های هوشمند به‌روز دنیا را در خود جای داده است.

ساعت هوشمند بی وای دی

پیش از این مقامات بی وای دی از توسعه یک کلید دیجیتال NFC خبر داده بودند که از سیستم عامل‌های آیفون و اندروید پشتیبانی می‌کند. بنابراعلام بی وای دی، این کلید دیجیتال نیازی به شبکه ندارد.

ساعت بی وای دی
کلید کنترل NFC بی وای دی

در حال حاضر تنها خودروهای کوروت 07 و دلفین 2023 از این ویژگی پشتیبانی می کنند با این حال BYD قصد دارد آن را در مدل های دیگر نیز توسعه دهد.

استفاده از ساعت هوشمند و کلیدهای دیجیتال تنها به این دو نمونه خلاصه نمی‌شود چراکه پیش از این یک پتنت ساعت هوشمند با قابلیت تشخیص سطح الکل خون در چین تایید شده است اما مشخص نیست که این دو طرح از سوی بی وای دی با هم ادغام می‌شود یا به صورت دو محصول جدا توسعه خواهد یافت.

کد خبر 142201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha