کوچ خودروسازان و واردکنندگان از نمایشگاه شهر آفتاب / شهر آفتاب در باتلاق تصمیم گیری های غلط

شهردار تهران و رئیس شورای شهر تهران آگاه باشند که با توجه به بی سلیقگی و غیرقانونی بودن تصمیمات مدیران مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، نمایشگاه خودرو تهران نیز از مجموعه نمایشگاهی شهرداری تهران کوچ خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، به دنبال طرح مجهول و غیرقانونی مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه خودرو تهران از سوی سه شرکت برگزارکننده و بصورت یک کنسرسیوم، خودروسازان و واردکنندگان در واکنش به این تصمیم، پیشنهاد برگزاری نمایشگاه در جایی غیر از شهر آفتاب را داده اند.

خوب است آقایان علیرضا زاکانی شهردار تهران، و مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نسبت به این موضوع مهم در شرایطی که کشور و پایتخت نیازمند حضور و بروز معنادار صنعت مهم خودروسازی است واکنش صحیح و مداخلانه جویانه ای به منظور اصلاح تصمیمات در شهر آفتاب نشان دهند.

با رها شدن شهر آفتاب طی چند سال اخیر، ابتدا نمایشگاه کتاب و سپس نمایشگاه نفت از این مجموعه نمایشگاهی خارج شدند و حالا نیز شاهد کوچ نمایشگاه خودرو تهران از شهر آفتاب هستیم.

پر بیراه نیست اگر بگوییم که در شرایط کنونی شاهد غروب فعالیت های بزرگ نمایشگاهی در شهر آفتاب هستیم و چنانچه هر چه زودتر تصمیمات درست و اصولی از سوی مسئولان امر در این خصوص گرفته نشود باید شاهد گسترش ترافیک های آن چنانی به دلیل برگزاری نمایشگاه های پرمخاطب در داخل پایتخت باشیم و این یعنی شکست مدیریت شهری!

امید می رود مسئولان شهری تهران با چاره اندیشی صحیح ضمن حفظ نمایشگاه های بزرگ در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، هر چه زودتر در زمینه برگزاری مطلوب نمایشگاه خودرو تهران به منظور جلوگیری از هرگونه هدررفت هزینه برای صنعت و ناهماهنگی های احتمالی اقدام کنند.

خاطرنشان می شود که شش سال قبل و پس از ۱۲ سال شاهد برپایی نمایشگاه خودرو تهران در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب بودیم و در این مدت ۴ دوره نمایشگاه با شرایط مطلوب و مورد نظر صنعت و مردم اجرا و برگزار شده است.

کد خبر 142609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha