پیش‌فروش کلوت دنده‌ای و اتوماتیک مکث موتور با قیمت قطعی + جزئیات

شرکت مکث موتور جزئیات اولین طرح پیش‌فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک و دنده‌ای در سال 1402 را با قیمت قطعی اعلام کرد.

به گزارش پرشین خودرو، در این طرح که برای اولین بار در سال جاری اعلام شده است، پیش فروش مدل 1402 کلوت دنده‌ای و اتوماتیک (AT) از روز شنبه 6 خرداد 1402 تا پایان روز دوشنبه 8 خرداد (یا تا زمان تکمیل ظرفیت) با قیمت قطعی و موعد تحویل مهرماه در نمایندگی‌های شرکت مکث موتور انجام می‌شود.

متقاضیان کلوت دنده‌ای می‌توانند این مدل را با پیش‌پرداخت 798 میلیون و 350 هزار تومان و مدل اتوماتیک را با پیش پرداخت 936 میلیون و 850 هزار تومان ثبت نام کنند و الباقی مبلغ را به صورت یک فقره چک به تاریخ 15 شهریورماه (که در زمان ثبت نام از متقاضی دریافت می‌شود)، پرداخت کنند.

شرایط پیش فروش کلوت

لازم به ذکر است که قیمت قطعی اعلام شده برای کلوت دنده‌ای، 1 میلیارد و 596 میلیون و 700 هزار تومان و برای مدل اتوماتیک نیز 1 میلیارد و 873 میلیون و 700 هزار تومان است.

شرایط پیش فروش کلوت

هر دو مدل کلوت از سیستم حرکتی چهار چرخ محرک با قفل دیفرانسیل اتوماتیک و همچنین پیشرانه 2.4 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی به قدرت 215 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن‌متر بهره می‌گیرند و گیربکس آنها نیز در مدل دنده‌ای و اتوماتیک از نوع 6 سرعته است.

از جمله امکانات این پیکاپ آفرودی می‌توان به سیستم ورود و استارت بدون کلید، تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت، تهویه مطبوع دیجیتال، کروز کنترل، نمایشگر لمسی و دوربین دید عقب اشاره کرد، با این تفاوت که سیستم تهویه مطبوع در کلوت AT از نوع اتوماتیک با صفحه کنترل لمسی است.

کد خبر 142615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha