اعلام قیمت پیکاپ کلوت مکث موتور

کلوت اولین خودروی پیکاپ شرکت مکث موتور است که ابتدا در نسخه دستی و پس از آن در نسخه اتوماتیک به بازار عرضه شد. اخیرا مکث موتور قیمت‌های جدید پیکاپ کلوت را اعلام کرد. طبق اعلام این شرکت هر دو نسخه کلوت با افزایش قیمتی بیش از ۴۰۰ میلیون تومانی همراه شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کلوت یکی از پیکاپ‌های بازار ایران است که در سال‌های اخیر وارد بازار شد. این خودرو ابتدا در نسخه دنده دستی پا به جاده‌های کشور گذاشت. پس از عرضه موفق نسخه دنده‌ای، مکث موتور تصمیم گرفت تا نسخه اتوماتیک پیکاپ کلوت را به سبد محصولات این شرکت اضافه کند.

مکث موتور به تازگی قیمت جدید نسخه اتوماتیک پیکاپ کلوت در ادیبهشت ماه جاری را معادل یک میلیارد 873 میلیون تومان اعلام کرده است. قیمت جدید نسخه دستی پیکاپ کلوت نیز یک میلیارد و 596 میلیون تومان از سوی این خودروساز در نظر گرفته شده است.

این قیمت‌های جدید در حالی است که تا پیش از آن کلوت اتوماتیک یک میلیارد و 237 میلیون تومان قیمت داشت و کلوت دنده‌ای نیز با قیمت یک میلیارد و 97 میلیون تومان قابل خریداری بود.  

کلوت

کلوت در اصل پیکاپ دایون Y5 محصول شرکت دایون چین است که مکث موتور آن را تحت عنوان کلوت به بازار ایران معرفی کرده است. البته نکته جالب توجه اینجاست که این خودرو پلتفرمی مشترک با شرکت‌های چینی دیگر از جمله فودای دارد. همین خودرو را زامیاد تحت عنوان زاگرس البته با مشخصات فنی متفاوت در ایران به فروش می‌رساند که آن خودرو نیز نسخه ایرانیزه شده فودای F22 است. 

فودای

کلوت در بخش ظاهری یک طراحی خشمگین و البته کمی ساده دارد و در تمام نماها این هماهنگی طراحی به چشم می‌آید. درون کابین پیکاپ کلوت نیز شاهد یک داشبورد نسبتا ساده اما با امکاناتی قابل قبول هستیم. همچنین متریال به کار رفته درون داشبورد و کابین نیز کیفیت مطلوبی دارند. 

کلوت

مکث کلوت از نظر فنی همانطور که اشاره کردیم در دو نسخه اتوماتیک و دستی وارد بازار شد. هر دو نسخه مجهز به یک پیشرانه ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ هستند که از فناوری میتسوبیشی بهره می‌برد. این پیشرانه توانایی تولید ۲۱۵ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. نسخه اتوماتیک کلوت یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک AT را درون خود دارد و نسخه دستی نیز به یک گیربکس ۶ سرعته دستی مجهز شده است. 

کلوت

کلوت مکث موتور از نظر امکانات رفاهی و ایمنی نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد. از جمله امکانات این پیکاپ دو دیفرانسیل می‌توان به 2 ایربگ برای راننده و سرنشین، سیستم کنترل پایداری ESC، شیشه بالابر های برقی، آینه های جانبی با تنظیم برقی و گرمکن، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با پنل لمسی، سیستم ورود و خروج بدون کلید و استارت دکمه ای، سیستم مولتی مدیا با مانیتور 8 اینچی و کلید های کنترل از روی فرمان همراه با 8 بلندگو، کروز کنترل، کامپیوتر سفری، صندلی راننده 6 جهته برقی، تنظیم ارتفاع چراغ های جلو و رول بار اشاره کرد. 

کلوت

کد خبر 142564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha