خودروهای آریا، سهند، پی ۹۰ و اطلس امسال به بازار می آید

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت:با توجه به برنامه‌ریزی‌های دقیق و عملیاتی که صورت گرفته قرار است در سال پیش رو، محصولات جدید این خودروسازی که شامل آریا، سهند، پی ۹۰ و اطلس است، وارد بازار شود.

به گزارش پرشین خودرو، معصوم نجفیان، با بیان اینکه با رهنمودهای مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، تولید خودرو در سال ۱۴۰۱ پایدار شد، تصریح کرد: طی ۱۶ ماه گذشته موضوع منطقی سازی (رده اول شدن شرکت ها در تامین) در دستور کار گروه خودروسازی سایپا قرار گرفته به گونه ای که شرکت های زیرمجموعه با برنامه ریزی دقیق و هدفمند فعالیت های خود را توسعه دهند و خودشان بتوانند به عنوان یک هلدینگ فعالیت کنند.

نجفیان گفت: منطقی سازی(Tier۱) بدنه، ارزش افزوده فراوانی برای گروه سایپا ایجاد خواهد کرد و لذا از مجموعه  سایپاپرس انتظار می‌رود در برنامه زمان‌بندی کوتاه و البته با دقت این مهم را در دستور کار خود قرار دهد. از همین رو لازم است فعالیت‌های آماده‌سازی و توسعه زیرساخت‌ها و زیر سیستم‌های لازم با همکاری شرکت سازه گستر به طور مناسب انجام شود.

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: شرکت سایپاپرس باتوجه به ظرفیت‌ و زیرساخت‌های مناسب، قابلیت توسعه تولید و فروش متناسب با ماموریت رده اول شدن شرکت، در کشور را دارد و لازم است ساختار سازمانی متناسب با اولویت یاد شده مورد بررسی و اجرا قرار گیرد.

کد خبر 142677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha