ون هامون با موتور نیسان و گیربکس زومکس ۱+۶ به بازار می‌آید

معاون فروش و خدمات پس از فروش زامیاد از ورود ون هامون این شرکت با موتور نیسان، دریچه گاز برقی و گیربکس ۱+۶ زومکس به بازار تا پایان سال جاری خبر داد.

اسدالله گزانی، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با اعلام این مطلب اظهار داشت: ون هامون با پیشرانه نیسان M۲۴ PLUS که مجهز به دریچه گاز برقی است، راهی بازار خودرو می‌شود.

وی زمان احتمالی رونمایی از ون هامون را همزمان با نمایشگاه خودرو تبریز اعلام کرد و گفت: ون هامون در مجموعه ایران کاوه که متعلق به زامیاد است تولید خواهد شد.

گزانی هامون را یک ون ۱+۱۳ نفره معرفی و تصریح کرد: به احتمال زیاد تا پایان سال ۴۰۰ دستگاه از ون هامون تحویل داده خواهد شد اما با راه‌اندازی کامل خط جدید، تیراژ تولید ون هامون تا ۲۵۰۰ دستگاه افزایش خواهد داشت.

اسدالله گزانی
اسدالله گزانی معاون فروش و خدمات پس از فروش زامیاد

معاون فروش زامیاد با اعلام اینکه تست‌های اولیه ون هامون در حال انجام است، اظهار داشت: انتظار داریم تا فروش ون هامون از اوایل آبان ماه با پلاک سفید آغاز شود، پس از آن یک دستگاه در اختیار سازمان تاکسی‌رانی قرار می‌گیرد تا بتوانند مراحل دریافت پلاک زرد – ت – را طی کند و پس از آن نیز مراحل دریافت پلاک عمومی –ع- ون هامون انجام خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: البته دریافت پلاک ت سخت‌گیری بیشتری دارد و ما مجبور خواهیم بود به دلیل دریافت استانداردهای لازم، تغییراتی در چیدمان صندلی ایجاد کنیم.

گزانی، ون هامون را یک محصول صددرصد داخلی معرفی و خاطرنشان کرد: ون هامون بر پایه پلتفرم Z۱V۱ وانت نیسان توسعه یافته که طول بیشتری از نیسان دارد و شبیه به ابعاد پیکاپ پادرا است. این پلتفرم طول بیشتری دارد و مراحل طراحی و توسعه آن از صفر تا صد در زامیاد انجام شده است.

کد خبر 142791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha