گروه بهمن به نمایشگاه حمل و نقل و مدیریت شهری اصفهان می‌رود

گروه بهمن که به واسطه گستره فعالیت شرکت‌های زیرمجموعه این گروه همواره حضور تاثیرگذار در نمایشگاه‌های مرتبط با خودرو داشته است و این بار هم در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری(خدمات شهری) و ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت شهر اصفهان حاضر خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، اصفهان در مردادماه سال جاری میزبان دو نمایشگاه بزرگ و مهم در حوزه ترانزیت و خدمات شهری است.
دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری(خدمات شهری) و ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت که در شهر اصفهان برگزار می‌شود تا امروز میزبانی از بسیاری شرکت‌های خودروساز کار و تجاری را قطعی کرده است.
گل سرسبد نمایشگاه‌های مرتبط با خودرو در سال‌های اخیر، گروه بهمن است که وسعت فعالیت شرکت‌های زیرمجموعه این گروه از تولید موتورسیکلت و دوچرخه تا ون، اتوبوس، کامیون و کشنده را شامل می‌شود.
گروه بهمن این بار هم در شهر اصفهان حضور خود را قطعی کرده است تا بتواند فعالیت‌های این گروه در حوزه خدمات و حمل و نقل شهری و ترانزیت را به نمایش بگذارد.
گروه بهمن به دلیل تولید کامیونت‌ با تناژ مختلف یکی از تامین کنندگان اصلی شرکت‌های توزیع مویرگی در ایران است. از سوی دیگر این شرکت با کاربری‌های مختلفی که تولید می‌کند توان تامین نیاز بسیاری از سازمان‌ها و نهادهای خدماتی را دارد. به همین دلیل حضور گروه بهمن فرصتی مغتنم برای استان اصفهان است.
گروه بهمن به احتمال بسیار زیاد با شرکت‌های سیبا موتور، بهمن موتور، بهمن دیزل، ایران دوچرخ و خودروسازی اسنا در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری(خدمات شهری) و ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت شهر اصفهان حضور پیدا می‌کند.
دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری(خدمات شهری) و ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت ۱۰ تا ۱۳ مردادماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های شهر اصفهان برگزار می شود و از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای صنعتگران، بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 142929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha