حضور آمیکو با سبد کاملی از خودروهای خود در نمایشگاه حمل و نقل و مدیریت شهری

شرکت ارس خودرو دیزل(آمیکو) با سبد کامل محصولات این شرکت شامل خودروهای پیکاپ، خدمات شهری، کامیون و کاربری‌های مختلف راهی شهر اصفهان خواهد شد تا در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری(خدمات شهری) و ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت حضور یابد.

به گزارش پرشین خودرو، آمیکو که در سال‌های اخیر همواره یکی از خودروسازان کار و تجاری حاضر در نمایشگاه‌های خودرو بوده است این بار نیز برای حضور در شهر اصفهان و شرکت در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری(خدمات شهری) و ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت آماده می‌شود.

بنابر اطلاعات به دست آمده، آمیکو در این نمایشگاه با خودروهای کار و تجاری سبک و سنگین و کاربری‌های مختلف حضور پیدا می‌کند.

انتظار می‌رود تا کشنده ۲۶۳۱ و کامیون باری ۱۹۲۹ آمیکو در کنار پیکاپ آسنا سه محصول سبک و سنگین شرکت ارس خودرو دیزل در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری(خدمات شهری) و ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت باشد.

آمیکو همچنین قصد دارد تا کاربری‌های تولید این شرکت را نیز در اصفهان به نمایش درآورد.

آمیکو به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ سازنده خودروهای دیزلی که انواع تجهیزات معدنی در حوزه حمل و نقل را تولید می‌کند در شهر اصفهان با میکسر حمل بتن، کاربری آتش نشانی و خودروی ویژه حمل پول و ... حضور خواهد یافت.

هرچند به صورت رسمی اعلام نشده است اما از آنجایی که همواره آمیکو در نمایشگاه‌های اخیر طرح فروش ویژه داشته است دور از ذهن نیست که در اصفهان نیز شاهد طرح فروش محصولات سنگین این شرکت نظیر کشنده ۲۶۳۱ و کامیون باری ۱۹۲۹ باشیم.

دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری(خدمات شهری) و ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت ۱۰ تا ۱۳ مردادماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های شهر اصفهان برگزار می شود و از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای صنعتگران، بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 142911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha